Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Regn här med! Men det är ett stilla fint regn så jag säger tack o bock till det. Funderar på om jag ska ta sambon i handen och åka in till staden. Vi har en del vi borde inhandla och lite planering att göra. Kanske ta turen förbi handelsträdgården.
Varmt och soligt här idag! Kom precis hem från stallet, kollade läget med min något hovömma häst. Just nu sitter jag och väntar på biljettsläpp till Ed Sheerans konsert i Stockholm, hoppas jag får biljetter
Har påbörjat packning till Falsterbo, åker imorgon. Herregud, känns som att jag tar med mig hälften av allt jag äger. Blir det sommar? Blir det vinter? Monsunregn???
Kommer få skjuts till en mataffär i eftermiddag så nu sitter jag och funderar på vad jag ska handla och göra matlådor av.. Är så himla tacksam för vänner som tar sig tid att åka iväg med mig då och då när jag behöver göra större tyngre inköp (självfallet betalar jag för bensin).
Här är det uppehåll i regnet,vilket jag tackar för så hulliganerna kan gå ut o röja och jag städa här inne.
Tack o lov så minskar dom i antal denna o nästa helg.
AVSKYR när det är såhär mycket folk i byn! Jag vet att det är bra träning för valpen men när jag är febrig och trött så blir det bara jobbigt med allt folk + ofokuserad hund! Helt plötsligt känns han liksom ouppfostrad
Just nu kliar jag mig i huvudet och funderar på hur jag skall få två ark med urklipp att stanna snyggt i mitten och fortsätta vara kant i kant i ramen utan att använda lim, tejp eller häftmassa för att fästa dem.
Skola & Jobb
Arbetsförmedlingen vill utreda vad jag har för verklig arbetsförmåga. Det välkomnar jag. Haken är att jag har fått ställa av min bil av...