R
Raderad medlem 68338
Ok nu har jag bokat tid för konsultation för att göra 3D-ögonbryn!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Sonic76 Jag log av ditt eländiga men charmiga inlägg.
Den känslan, det lite mysiga kaoset när man inte är där utan står och ser/här kan ju bara le.
Så att du är extra snygg när du är död?Ok nu har jag bokat tid för konsultation för att göra 3D-ögonbryn!
Så att du är extra snygg när du är död?
(Om någon inte förstår så tror jag såklart inte att Tornblomma är döende)
Haha ja är första gången jag är kär på 40 år så det är lite ovana känslor.
Men sköna känslor haha
Ska du komma och hämta bältet?På G till Uppsala
Ja tror @Marita73 ville köra med någon och jag var dum nog och gick i fällan*tsk, tsk* Det är ju bara copy/paste ju!
Undrar om jag är på väg att bli paranoid....
Jag jobbar ju på en arbetsplats med många nyanlända. Vi är ett tiotal anställda. Vi är väl medvetna om att det finns tubekulossmittade bland eleverna. Det kommer smitta med jämna mellanrum från fattiga länder med bristande vaccinationer..
Nu har jag, endast jag, fått kallelse till provtagning enligt smittskyddslagen eftersom "någon i min omgivning har tuberkulos".
Tuberkulos smittar inte speciellt lätt och det har väl aldrig varit tal om att man ska gå på provtagning för att det finns smittade i lokalerna. I så fall borde samtliga hundratalet personer som finns här varje dag också kallas.
Varför just jag?
Kan man få reda på hur jag skulle kunnat "utsättas för smitta"?
Det har hänt lite väl mycket konstiga saker runt min person på senaste tiden för att jag ska känna mig bekväm.
Vakna? vad är det jag väntar fortfarande på att få sova inatt blir natt 4 så får dopa mig med piller, om jag inte får chans att göra det jag skulle idag som PostMord pajjade så snyggt och elegant.Urk, vaknade med huvudvärk
Hade det igår också, tänkte att det skulle vara borta idag men nej.
Ska du komma och hämta bältet?
Pälsfröken är glad över paketet, jag har inte öppnat än och visat den fina trevliga överraskningen, transportbur mm utan tycker hon kan leva i tron att det är en vanlig underbar kartong.
Egentliga anledningen är att jag ger mig på att PostMord mosat innehållet i samband med någon inkastartävling eller inspark för nyanställda kanske?
Då kommer jag sluta ruttna ihop för idag och mögla och låta sporerna spridas med vinden och försvinna tyst och sakta.
Jag tänkte dela på 3, PM, Trumphen och Putte på östkanten.Se till att sporerna sprids till PostMord i så fall (fast det verkar vara lite mögligt där ändå )
Jag tänkte dela på 3, PM, Trumphen och Putte på östkanten.
Fler förslag någon?