Vad i hela friden gör vi, del ,ehm, en massa många XX o sådär.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Står i tvättstugan och väntar på att maskinen ska bli klar. Passar på att trycka lite på ischiasen när jag har en perfekt kant tillhands.

Ligger i sängen och har precis klappat en knastrande katt, sen gick hon och satte sig i fönstret istället :meh:

Ska köra första lasset saker till nya stallet idag. Och titta på hagarna, har sagt att jag fixar extra trådar och distansisolatorer till hingstarnas hagar. De är snälla, men omgivningen blir lugn om de har stora staket ;):D:sneaky: och det är ju lätt att fixa, särskilt som jag har en massa tråd och isolatorer redan.

Kommer bli konstigt att bli inackorderad efter nästan sju år, men det ska bli väldigt skönt med. Så mycket jobb jag slipper och med kass kropp och mkt begränsad ork ska det bli skönt att kunna fokusera helt på ridningen. Hästarna får större boxarn (typ ENORMA) och det är fina hagar och de får mer kompisar. De kommer gilla det.
Men jag kommer sakna att inte bli gnäggad åt när jag går ut genom dörren :love:

Tolksele har transportkamera!! :banana: :banana: :banana:

wp_20161126_09_22_49_pro_58394d7f2a6b22a67f9ab409.jpg

Stort check på listan!! :bow:

Sprayade parfym i ögat innan jag gick ut. Mindre skönt. Överskattade även kölden ute och känner mig som en svettig michelingubbe :meh:

Stort plus i kanten för Citygross. Vi handlade där igår och köpte varsitt ljusnät. Idag när jag öppnar min förpackning visar det sig att det inte finns någon trafo. Blir lite sur men kollar särbons förpackning och där finns det, dvs någon har plockat ur det ur min förpackning :mad: Ringer Citygross och förklarar läget, hon kollar om det finns några kvar vilket det gjorde och lägger undan en förpackning åt mig. Tjänstvillig och inget gnöl, så får man nöjda kunder :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 681
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 205
Senast: Thaliaste
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 377
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 214
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar