Vad i hela friden gör vi, del ,ehm, en massa många XX o sådär.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Trevlig kväll även om jag kom hem redan vid midnatt.
Om några timmar ska däcken bytas på bilen och därefter ska jag till stallet, hem och duscha, till Malmö för att fixa fransarna, till Systembolaget inför imorgon kväll samt hämta ut paket på Ica. Såklart se på Vinterstudion också :D

@tolksele, jag har ingen koll alls på vad du skrivit innan det du skrivit här i tråden nu ikväll (jag har så pinsamt dålig koll på olika bukefalister...) men har du någon som kan hjälpa dig med packning och flytt så att det kanske känns lite lättare med allt?

Nja. Min sambo/särbo kommer hit ikväll med en extra bil och så jag har lite stöd längs vägen på söndag. Men inte mer än så.
Jag känner inte så många här, men bor bara i ett möblerat rum så inte så mycket grejer. Plus hästens då :p

Senast ändrad:
Kollade precis aftonbladet och såg en reklam för Lejonet & Björnen glasslikörer.
Jag brukar inte använda fet text men nu är det ju tvunget tycker jag även om det tar mig emot lite.
Min första tanke blev givetvis att delge det i den här tråden ifall någon/några fler än jag missat det.
Jag hoppas på smakrecensioner om någon (flera gissar jag egentligen :rofl:) testar.

Undrar om det blir trängsel vid likörhyllorna runt om i landet nu? :angel:

Receptförslag finns här om man vill fördjupa sig och veta hur många flaskor man ska satsa på:
http://glasslikor.se/

OBS! jag är inte sponsrad utan detta är ett inlägg för alla glassfantaster bara.

I gar var det Thanksgiving och vi firade det hos en av sonerna ... det var mycket folk, mest gemensamma vanner, och sa ovrig familj forstass. Som vanligt at jag for mycket men det var sa gott.
I dag vagade sig maken och jag ut till en lokal byggvaruhus och kopte ny tvattmaskin och torktumlare. Det var 40% rabatt sa det var vart trangseln. Sedan stadade jag upp tvattstugan sa de kommer in med maskinerna nar de ar har. :p Den gamla tvattmaskinen haller pa att ge upp (den stannar pa paus till och tatt under programmen och om man inte ser det under de narmaste 5-10 minuterna stanger den helt enkelt av.:rage: Torktumlaren gar i och for sig, men den ar ocksa 10 ar och nu kopte vi "stackble" maskiner sa vi far lite mer plats i tvattstugan.

Frukost klar så bara att gå upp och äta haha.
Sen hjälpa kompisarna en stund och sen ska vi äntligen få julpynta lite hemma.

Funderar på att åka till secondhand och köpa ännu mer tyg. Eller borde jag kanske sy nånting av tyget jag har först..

Desperat behov av spraybalsam. Sov med utsläppt hår i natt och nu är allt ett enda stort råttbo.

Packat en höpåse till med kläder (i princip alla kläder packade nu :up:), ätit frukost, tvättat en matta, släppt ut hästarna och mockat.
Betalat sista räkningen som jag glömde innan och köpt kattsand.
Nu ska jag vila lite i sängen innan jag tar tag i nästa sak.

Påminner lite om när min katt skriver fast han brukar lyckas trycka på många tangenter sammtidigt och lyckas få datorn att göra saker som jag alldrig klarar av fast det brukar ta lång tid att få årdning på skiten igen så den fungerar normalt
En arbetskamrat hade kattungen med en stund på jobbet (tror de skulle till veterinären eller nåt sånt)
Han satt framför datorn med katten i knäet och hon började kliva runt på tangentbordet medan vi pratar. Plötsligt är skärmen full av porrbilder.
:rofl: :rofl: :rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 681
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 206
Senast: Thaliaste
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 377
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 214
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar