Fast potatis är ju middagAjdå, jag får testa något annat för skulle ju räknas som frukost/lunch/middag var tanken.
Galen dag, japp men så blir det ibland tydligen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast potatis är ju middagAjdå, jag får testa något annat för skulle ju räknas som frukost/lunch/middag var tanken.
Galen dag, japp men så blir det ibland tydligen.
Vill du gifta dig med mig?Fast potatis är ju middag
Absolut, när ?Vill du gifta dig med mig?
Vad köpte du för den JÄTTE summan?Jag har precis storhandlat för nästan 30 kr
@tolksele, jag har ingen koll alls på vad du skrivit innan det du skrivit här i tråden nu ikväll (jag har så pinsamt dålig koll på olika bukefalister...) men har du någon som kan hjälpa dig med packning och flytt så att det kanske känns lite lättare med allt?
Jag handlade hundpåsar och kattleksakVad köpte du för den JÄTTE summan?
Det ger också att jag officiellt har en ny förstasiffra. Det hade jag egentligen redan förra veckan, men då bara med 0.1 kg marginal. Nu känns det mer stabilt. Aldrig mer över 90 kilo.Godmorgon. Har just vägt in mig för den järviken veckan. -1.4 ger nu en total viktnedgång på 17.5 kilo sedan den 24:e juni.
En arbetskamrat hade kattungen med en stund på jobbet (tror de skulle till veterinären eller nåt sånt)Påminner lite om när min katt skriver fast han brukar lyckas trycka på många tangenter sammtidigt och lyckas få datorn att göra saker som jag alldrig klarar av fast det brukar ta lång tid att få årdning på skiten igen så den fungerar normalt