Har shoppat lite hos @Lena Furberg blir nog inte kvar till slutet idag, kommer ändå få se samma saker imorgon.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Katter är kul min brukar ligga framför skärmen och ha tassarna på tangenterna och trampa på allt vad han orkar och när han är färdig med den och vill komma upp i min famn så brukar ha ställa sig på tangenterna och sedan blir det som törnis säger Kaozzzzzz och skärmen brukar se konstig ut Igår lyckades han att fixa så jag bara kunde skriva Thai var ett elände att få tillbaka den vanliga skriftenSärbons gamla katt hade chattat på Skype med en av särbons kompisar när vi var ute och åkte skoter. Hon var lite lätt förvirrad över konversationen och vi höll på att skratta ihjäl oss när vi kom hem
Härmed utfärdas varning för alkohol intoxikerad goja på nätet.Svaret får visst vänta.. Hade bara 15 mandlar och de försvann. Snabbt. OCh en del av min glögg
Tur det var lättglöggHärmed utfärdas varning för alkohol intoxikerad goja på nätet.
Har shoppat lite hos @Lena Furberg blir nog inte kvar till slutet idag, kommer ändå få se samma saker imorgon.
Visst kändes mässan lite tunn? Färre utställare än vanligt.Kom aldrig fram i montern igår (lång kö) men köpte Måla hästar idag på Hööks och snart är det ju Göteborg
Var visas sådant? Jag vill seKollar på inomhus fälttävlan. Satan så fort Ludvig red höll ju på att få hjärtsnörp
Jag kollade på SVT play Än finns det typ bara det upplagt men lär väl komma mer under helgenVar visas sådant? Jag vill se
På det viset kan man också lära sig att datorn tydligen kan göra saker man inte ens visste om, ibland bra och ibland rätt onödig info.Påminner lite om när min katt skriver fast han brukar lyckas trycka på många tangenter sammtidigt och lyckas få datorn att göra saker som jag alldrig klarar av fast det brukar ta lång tid att få årdning på skiten igen så den fungerar normalt
Fil? Då är det ju frukost.Inte ätit idag, så nu satsar jag på middag i form av chips och dip men för det inte ska räknas som (för) onyttigt gjorde jag dippen på filmjölk, för en gångs skull köpte jag mellanfil och inte lättfil och det känns som ett bra beslut nu för att slippa att det droppar för mycket.
Ajdå, jag får testa något annat för skulle ju räknas som frukost/lunch/middag var tanken.Fil? Då är det ju frukost.