Vad i hela friden gör vi, del ,ehm, en massa många XX o sådär.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Särbons gamla katt hade chattat på Skype med en av särbons kompisar när vi var ute och åkte skoter. Hon var lite lätt förvirrad över konversationen och vi höll på att skratta ihjäl oss när vi kom hem :rofl:
Katter är kul min brukar ligga framför skärmen och ha tassarna på tangenterna och trampa på allt vad han orkar och när han är färdig med den och vill komma upp i min famn så brukar ha ställa sig på tangenterna och sedan blir det som törnis säger Kaozzzzzz och skärmen brukar se konstig ut :meh: Igår lyckades han att fixa så jag bara kunde skriva Thai var ett elände att få tillbaka den vanliga skriften :meh:

@tolksele, jag har ingen koll alls på vad du skrivit innan det du skrivit här i tråden nu ikväll (jag har så pinsamt dålig koll på olika bukefalister...) men har du någon som kan hjälpa dig med packning och flytt så att det kanske känns lite lättare med allt?

Jag provade precis mina nyinköpta skor lite mer ordentligt, det blir ju alltid så märkligt i butik, jag går inte lika "ordentligt" där som hemma...

Började med de spontaninköpta som kändes lite märkliga i affären. Snörade på dem ordentligt och gick ett varv i lägenheten, sedan gjorde jag likadant med de skorna som var anledningen till att jag cyklade till affären i morse.

Och alltså. Jag förstår inte hur det är möjligt, jag har alltid haft så svårt att hitta bra skor, men de här... De är som gjorda för mina fötter. Det är som om någon haft just mina fötter framför sig och sagt "Nu, nu ska vi göra de mest perfekta skorna i hela världen för de här fötterna!". Herrejävlar vad underbart bekväma de är. Det är ren njutning att ha dem på sig. Snacka om att vara väl värda varje krona!

Jag har tidigare tyckt att andra skor av samma märke varit underbara och "som gjorda för mig", men alltså, inget jag någonsin haft på mig kommer i närheten av det här. Jag är kär :rofl:

https://www.instagram.com/p/BNP-m7wgGxm/?taken-by=jossanbreding

Så här mysigt har vi det här hemma :love: Efter att vi köpte lite större säng för drygt en månad sen så har Jack insett att det är rätt mysigt att sova med oss och då framförallt riktigt nära sambon :heart
Funkar jättebra så länge sambon inte rör sig för mycket i sömnen... igår var det en stackars liten katt som blev utknuffad ur sängen :cry::nailbiting:

Edit: Bortse från ett mindre kaos i sovrummet...jag har varit bortrest för jobb 2 ggr senaste veckan och fick med en förkylning hem den sista gången jag var iväg :yuck::cautious::arghh:

Senast ändrad:
Nu börjar jag bli redigt trött. Men inte så konstigt efter 4,5 timmes sömn i morse bara. Ska lägga fram det sista som ska med i morgon, så det bara är att bära ut allt i morgon. Sen sova!

Påminner lite om när min katt skriver fast han brukar lyckas trycka på många tangenter sammtidigt och lyckas få datorn att göra saker som jag alldrig klarar av fast det brukar ta lång tid att få årdning på skiten igen så den fungerar normalt
På det viset kan man också lära sig att datorn tydligen kan göra saker man inte ens visste om, ibland bra och ibland rätt onödig info. :o

Inte ätit idag, så nu satsar jag på middag i form av chips och dip :o men för det inte ska räknas som (för) onyttigt gjorde jag dippen på filmjölk, för en gångs skull köpte jag mellanfil och inte lättfil och det känns som ett bra beslut nu för att slippa att det droppar för mycket.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 681
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 205
Senast: Thaliaste
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 377
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 209
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar