Men hon spann ju , då borde hon velat vara kvar. Knasterkatt = spinnande katt
Aha, jag trodde du menade statisk
Då var det väldigt obegripligt (och typiskt något min lilla motvallskisse kunnat göra också ).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men hon spann ju , då borde hon velat vara kvar. Knasterkatt = spinnande katt
Då hade hon varit sprakandeAha, jag trodde du menade statisk
Då var det väldigt obegripligt (och typiskt något min lilla motvallskisse kunnat göra också ).
På 5-årigt bröllopsdagsfirande i Växjö. I regnet.
Jag ringde mina föräldrar dagen efter valet och frågade om allt var okej eller om de kände sig trumpna?Hörde nyss Pierre Schori på radion. Han uttalar den nya amerikanska presidentens namn på svenska. Alltså trump som trumpen.
Jag tar genast efter.
Blev lite ändringar. Blev hämtad nu. Så jag får ta något att äta på Friends i ställetHar precis ätit frukost. Läst nyaste Ridsport och kryssat lite i mina tidningar.
Ska äta lunch snart - bakad potatis med skinka
Sen kommer min KP runt 12 tiden och hämtar mig innan det är dags att åka till Friends.
Får bli fönstershopping
Har ingen häst att shoppa till...
I know the feeling men lägga 10 000 kr på att byta topplockspackning plus fixa läckaget i vevhusventilationen... nej.
Vad är det för färg på din? Min är mörkblå.
Man åtlar inte rådjur, men det kan vara en utfodringsstation, vintertid brukar de behöva lite stöd.Sov 12 timmar i natt . Vaknade hyfsat utvilad och gick en timmes tur med labben i skogen. Vi provade en ny väg, vilket ledde oss in på viltstigar och slutligen en åtel för rådjur (gissar jag).
Vi letade oss tillbaka till bekanta stigar istället.
Nu frukost, sen plocka fram ljusstakar.
Jag städar