Gör inte det då.Idag fyller ena systersonen 10 år så blir till att åka och fira honom. Sedan lär det bli det eviga tjatet om jul. Jag vill verkligen inte "fira" med familjen..
Det är ganska skönt att rå sig själv på jul utan några krav på nåt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gör inte det då.Idag fyller ena systersonen 10 år så blir till att åka och fira honom. Sedan lär det bli det eviga tjatet om jul. Jag vill verkligen inte "fira" med familjen..
Vad tråkigt.Jag har äntligen en kopp kaffe framför näsan. Tidigare idag var jag på café i Nora, men som vanligt så fanns inget kaffe som jag tål. Så som vanligt blev cafebesöket inte så trevligt som det hade kunnat bli om jag också hade fått en kopp kaffe. Nu fick jag nöja mig med ett glas vatten till bullen.
Ja. Jag vet ju att caféer aldrig har mitt kaffe så när jag vet att jag ska på café tar jag med mig eget kaffe och köper kakan där. Nu var det en spontan grej och jag var inte förberedd.Vad tråkigt.
Herregud, tur vi inte stötte på domSaltstenen var antaligen tänkt till alla djur och en blå tunna med hål i låter snarare som en vildsvinsåtel, rådjuren brukar gilla hö bäst.
Rådjur är fö. inte speciellt skygga när dom lärt sig att vi tvåbeningar kan betyda mat, vatten och trygghet. Jag ska aldrig glömma senaste snövintern när jag spannvattnade en liten flock med ljummet vatten, dom trängdes och stod faktiskt på fötterna på mig så jag hann inte ens ställa ner hinken och när jag sen gick och hämtade mer så följde hela gänget med ända in till ytterdörren och den "halvgalna" råbocken som brukar skälla ut mig var ända in i hallen.Saltstenen var antaligen tänkt till alla djur och en blå tunna med hål i låter snarare som en vildsvinsåtel, rådjuren brukar gilla hö bäst.
Men ändå. De skulle ju kunna ha sånt att erbjuda så kanske fler skulle våga testa medJa. Jag vet ju att caféer aldrig har mitt kaffe så när jag vet att jag ska på café tar jag med mig eget kaffe och köper kakan där. Nu var det en spontan grej och jag var inte förberedd.
Ta dig tid att vila, pyssla om dig själv lite extra (typ bada badkar och annat som du lyxar till det med ibland, ne jag saknar inte badkar ett dugg ) gör bara sånt du måste och låt resten vara. Himlen trillar inte ner om det är lite skitigt, stökigt och nästintill kaos ibland för att allt får stanna upp en stund kram
Matt och trött men stakarna uppe i alla fall.
Min favoritdip finns inte längre. Jag känner mig nästan kränkt
Det kan skada henne värre än så.Jag har halkat ner i en liten depression. Tycker inte om, jag brukar alltid kunna hålla mig glad och positiv oavsett vad som händer men nu vill jag bara krypa ner i sängen ett par månader.
Ska rida när jag kommer hem från jobbet och det känns bara jobbigt. Vill inte men måste då Annie fått lite fettnacka av alla ekollon hon tryckte i sig.
Kanske finns de på ÖB eller något?Vi snackar Chili&Cheese eller hur? Vi är också kränkta av det (krängta tom!)