Det satt en saltsten på en pinne och så var det en blå tunna med hål i. Undersökte inte vad den innehöll dock utan vi gick därifrån direkt.Man åtlar inte rådjur, men det kan vara en utfodringsstation, vintertid brukar de behöva lite stöd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det satt en saltsten på en pinne och så var det en blå tunna med hål i. Undersökte inte vad den innehöll dock utan vi gick därifrån direkt.Man åtlar inte rådjur, men det kan vara en utfodringsstation, vintertid brukar de behöva lite stöd.
Jag städar
Jag borde städa
Jag planerar att städa. Senare.
Flyttstäda är värre.Och jag ska flyttstäda
Måste bara ta mig upp ur sängen igen. Det verkar som om jag kraschade en dag tidigt
Saltstenen var antaligen tänkt till alla djur och en blå tunna med hål i låter snarare som en vildsvinsåtel, rådjuren brukar gilla hö bäst.Det satt en saltsten på en pinne och så var det en blå tunna med hål i. Undersökte inte vad den innehöll dock utan vi gick därifrån direkt.
Ta dig tid att vila, pyssla om dig själv lite extra (typ bada badkar och annat som du lyxar till det med ibland, ne jag saknar inte badkar ett dugg ) gör bara sånt du måste och låt resten vara. Himlen trillar inte ner om det är lite skitigt, stökigt och nästintill kaos ibland för att allt får stanna upp en stund kramJag har halkat ner i en liten depression. Tycker inte om, jag brukar alltid kunna hålla mig glad och positiv oavsett vad som händer men nu vill jag bara krypa ner i sängen ett par månader.
Ska rida när jag kommer hem från jobbet och det känns bara jobbigt. Vill inte men måste då Annie fått lite fettnacka av alla ekollon hon tryckte i sig.