Vad i hela friden gör vi, del ,ehm, en massa många XX o sådär.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag gillar verkligen Esthers sovstil. :laugh: Hon ligger ofta så.

20161124_151439.jpg

Idag fyller ena systersonen 10 år så blir till att åka och fira honom. Sedan lär det bli det eviga tjatet om jul. Jag vill verkligen inte "fira" med familjen..

Planen idag är att städa vardagsrummet och få fram adventsljusstakarna. Än så länge har jag varit och simmat. Och handlat. Och ätit second breakfast. :meh:

Jag har halkat ner i en liten depression. Tycker inte om, jag brukar alltid kunna hålla mig glad och positiv oavsett vad som händer men nu vill jag bara krypa ner i sängen ett par månader.
Ska rida när jag kommer hem från jobbet och det känns bara jobbigt. Vill inte men måste då Annie fått lite fettnacka av alla ekollon hon tryckte i sig.

Suck :grin:
Vad trött jag är på griniga dryghattar.
För tillfället mammas sambo, fäller otrevliga kommentarer om andra, även fast man inte ens pratar med honom så ska han lägga sig i och vara rent hånfull. Jag säger ifrån såklart, inte fasen tänker jag bara vara tyst och ta emot skiten. Vi har bråkat MÅNGA gånger!

Jag har halkat ner i en liten depression. Tycker inte om, jag brukar alltid kunna hålla mig glad och positiv oavsett vad som händer men nu vill jag bara krypa ner i sängen ett par månader.
Ska rida när jag kommer hem från jobbet och det känns bara jobbigt. Vill inte men måste då Annie fått lite fettnacka av alla ekollon hon tryckte i sig.
Ta dig tid att vila, pyssla om dig själv lite extra (typ bada badkar och annat som du lyxar till det med ibland, ne jag saknar inte badkar ett dugg :angel: ) gör bara sånt du måste och låt resten vara. Himlen trillar inte ner om det är lite skitigt, stökigt och nästintill kaos ibland för att allt får stanna upp en stund ;) kram :heart

Jag har äntligen en kopp kaffe framför näsan. Tidigare idag var jag på café i Nora, men som vanligt så fanns inget kaffe som jag tål. Så som vanligt blev cafebesöket inte så trevligt som det hade kunnat bli om jag också hade fått en kopp kaffe. Nu fick jag nöja mig med ett glas vatten till bullen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 681
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 206
Senast: Thaliaste
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 377
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 214
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar