Kanske finns de på ÖB eller något?
Tyvärr, sista stället jag hittade dem på var Hemmakväll men senast jag var in där var de slut. Ingen annan i närheten här har kvar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kanske finns de på ÖB eller något?
Nämen dåTyvärr, sista stället jag hittade dem på var Hemmakväll men senast jag var in där var de slut. Ingen annan i närheten här har kvar.
Det händer väldigt sällan om man inte har hunden lös och den söker upp vildsvinen, de är väldigt skygga.Herregud, tur vi inte stötte på dom
Tyvärr att rådjuren lite korkade på det sättet, halvtama rådjur i villaträdgårdar är ingen höjdare, speciellt inte om råbockarna börjar se människorna som en rival, då kan det bli riktigt farligt under brunst perioderna. Å andra sidan så är rådjuren smarta nog att lura bort hundarna.Rådjur är fö. inte speciellt skygga när dom lärt sig att vi tvåbeningar kan betyda mat, vatten och trygghet. Jag ska aldrig glömma senaste snövintern när jag spannvattnade en liten flock med ljummet vatten, dom trängdes och stod faktiskt på fötterna på mig så jag hann inte ens ställa ner hinken och när jag sen gick och hämtade mer så följde hela gänget med ända in till ytterdörren och den "halvgalna" råbocken som brukar skälla ut mig var ända in i hallen.
Han var i långlina så han var aldrig längre än 10 meter från mig.Det händer väldigt sällan om man inte har hunden lös och den söker upp vildsvinen, de är väldigt skygga.
Tyvärr att rådjuren lite korkade på det sättet, halvtama rådjur i villaträdgårdar är ingen höjdare, speciellt inte om råbockarna börjar se människorna som en rival, då kan det bli riktigt farligt under brunst perioderna. Å andra sidan så är rådjuren smarta nog att lura bort hundarna.
Det kan man ju tycka men jag tror inte det kommer att hända på 99,9% av alla fik.Men ändå. De skulle ju kunna ha sånt att erbjuda så kanske fler skulle våga testa med
Nämen då
Haha! Vilken tur!Fast jag har ett lager som räcker ett tag
Vi snackar Chili&Cheese eller hur? Vi är också kränkta av det (krängta tom!)
Funderar på om jag börjar bli galen eller har ett inneboende spöke, men hundens matskål är puts väck! Minns att jag hällde upp mat och ställde ner skålen på golvet.. och nu går det inte att finna skålen någonstans Nog för att han är en labrador, men tror han har vett nog att inte svälja en metallskål.
Mycket mystiskt!