Jag kan bara sett avsnitt tillgängligt . Vet du när resten ska komma??
Vet ej om du hittat eller någon som svarat. Sök på Gilmore så kommer det dyka upp två alternativ. Välj "Ett år med Gilmore girls" och där ligga alla fyra avsnitt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kan bara sett avsnitt tillgängligt . Vet du när resten ska komma??
Men vad dum jag är! Det stod ju "en säsong tillgänglig", inte "ett avsnitt". Tack för hjälpen!Vet ej om du hittat eller någon som svarat. Sök på Gilmore så kommer det dyka upp två alternativ. Välj "Ett år med Gilmore girls" och där ligga alla fyra avsnitt.
Men vad dum jag är! Det stod ju "en säsong tillgänglig", inte "ett avsnitt". Tack för hjälpen!
Hur funkar Facebook egentligen?
Jag skriver inget på min och har spärrat så att jag inte får vänförfrågningar. Men det dyker ständigt upp nya personer under rubriken Personer du kanske känner. Hur hittar de dit? Gör nätet det av sig själv?
Jag skulle ju vilja veta hur det går till, för jag har inte kontakt med någon av de personerna någonstans över huvud taget. Tycker inte om det!Det är förslag från Facebook. De vill att du ska hitta folk och fråga om att bli vän. Så det är inget du kan påverka alls. Hur sjutton de gör för att ge förslagen vet jag faktiskt inte, men troligen är det rätt avancerat. Jag fick ett förslag en gång på en person jag hade kontakt med på en helt annan sajt och denna person var bosatt i ett annat land dessutom. Det fanns inga andra gemensamma nämnare. Jo förresten, vi hade kontakt på Skype också.
Why?Mår jättedåligt
Jag skulle ju vilja veta hur det går till, för jag har inte kontakt med någon av de personerna någonstans över huvud taget. Tycker inte om det!
StalletHar nog en depression/utmattning/något liknande som väntar på mig efter en helveteshöst, är extremt känslig med andra ord. En "vän" som inte verkar bry sig en sekund om hur jag mår eller hur hen påverkar mina känslor triggade mig till att hamna väldigt nära panikångest.
Vet inte vart jag ska ta vägen.
Det retar mig Jag gillar inte att Facebook liksom påverkar mig på det sättet.Det kan vara kompisars kompisar. Eller folk som besöker samma sajter som du. Det är svårt att veta.
Stallet
Jag svarade typ det och nu är tråden borttagen...
På en djursida på fb vill en tjej ha hjälp med att få svar på frågor hon har om en cysta som spruckit i hennes 2-åriga guldhamster.
Jag svarar henne att det är omöjligt att säga vad det är utan cytologi och att hon bör ta hamstern till veterinär.
Hon är helt envis på att det är ofarligt för hamstern och hon har minsann läst djurvård så hon vet hur en tumör vs cysta känns. Nu har hon skrivit"men snälla, kan inte nån som vet svara".
Funderar på om jag ska berätta om mitt yrke och mina 10 års arbetstid i djursjukvården . Dock inte säker på att det hjälper.