Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är Fiona för ras?Min hund hette Fiona när jag fick henne, jag döpte om henne till Greta efter klimat-Greta, bara för att driva med alla mina vänner. Men sedan insåg jag att Greta var på väg att glömmas bort så jag tog tillbaka Fiona. Det är tydligen Shreks flickvän och min hund är ett riktigt träsktroll så det passar ju... Men till vardags går hon under namnet "Hunden".
LabradorVad är Fiona för ras?
Ah det passar på en labbe!!!Labrador
Leffe heter egentligen Gnipahellirs Bark-Sven. Men vi kör Leffe till vardags. Han är en Leffe. Ibland får han även heta Lillebror. När jag letade valp så var det nått som sa mej att jag ska ha en liten Leffe. Och när jag hade varit och tittat på honom och bestämt mej för honom, då kändes det som att han heter Leffe. Det passade honom. Det var inte bestämt att han skulle kallas för det utan jag ville se vad han hette. Ibland så bestämmer man ju sig för ett namn och så stämmer det inte alls
Det var många som tyckte det var ett hemskt namn på en hund när jag berättade vad jag tänkte kalla honom. Men när dom träffa honom så konstatera dom bara att det är en Leffe Han är en VästgötaspetsLeffe var ju jättefint och sött vad är Leffe för ras?
Haha, bara namnet avslöjar vilken kennel det är"Stor mallekennel"s D´Qalle. Vi bytte inte namn, det är en Kalle. Kallas mallenutten, nutten, Challe, Kalleman, ja,vad som passar för dagen