Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Igår var första gången jag provade faktiskt, och jag tyckte det blev bra! Kaffet smakade starkare på något vis, men jag antar att det kanske beror på att vanlig mjölk har en lite sötare smak än hasselnötsmjölk. Den skär sig absolut inte, men jag brukar iofs alltid värma mjölken lite i micron först vilket kanske påverkar lite?Hur blir hasselnötsmjölk i kaffet @Mineur? Skär det sig som mandelmjölken eller funkar det bra?
Vill ju helst inte använda komjölk men har inte hittat nåt alternativ jag tycker duger.. (=dricker svart istället..)
Ikväll blir det ugnsgratinerade canneloni till middag! Tänkte fylla dem med spenat, färskost, valnötter och riven zucchini med tomatsås och mozzarella som täcke. Velar dock mellan att ta färdiga rullar vi har hemma eller köpa färska lasagneplattor och rulla själv. Färska lär ju bli godare!
Jag tycker inte alls att det där ser ut att vara mycket socker och tycker inte att det verkar överdrivet onyttigt, men det beror väl mycket på vad man är van vid antar jag.Frukost: 2 mackor med ost, skinka och paprika. 2 kaffe
Lunch: Tonfiskröra med pasta, ett äpple
Fika borta: 2 kaffe, 2 bitar rabarberkaka med vaniljvisp. MUMS!
Middag: Korvsoppa, 2 knäckemackor med ost
Fika: Te och några digestive.
Borde se över kosten. Aldrig ätit såhär mycket socker. Men är gravid och går hemma....det ääär ju så gott
Jag tycker inte alls att det där ser ut att vara mycket socker och tycker inte att det verkar överdrivet onyttigt, men det beror väl mycket på vad man är van vid antar jag.
MVH
Gottegris
Kikärtsbotten? Tell me more!Jag har två mat-dillen just nu som jag varvar till typ alla måltider; Ägg-mackor och hemmagjord pizza =P MUMS. Jag gör pizzan med kikärtsbotten, ett tips om man inte vill äta så mycket mjöl =)
//r
Det låter toppen, ska definitivt testas!Vira: Jag kör kikärtor och litelite mjöl, vatten och salt o ev kryddor i matberedaren o brer ut på bakplåtspapper =) Förgräddar lite, har på fyllning o gräddar. Blir knaprig, nyttigare o god pizzabotten, tycker jag =).
//r