Ni som fotograferar mycket, har ni någon digital plattform där ni samlar allt? Webbsida, app?
Jag hade Flickr förut, men sen var man tvungen att börja betala. Så jag har bara Facebook där jag laddar upp.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ni som fotograferar mycket, har ni någon digital plattform där ni samlar allt? Webbsida, app?
Jag hade Flickr förut, men sen var man tvungen att börja betala. Så jag har bara Facebook där jag laddar upp.
Jag har VSCO och det avskalade utseendet på appen tilltalar mig väldigt mycket. Många bra verktyg. Skaffade det typ 2020 och använde det ett par år men nu har jag inte varit inne på ett tag och nu verkar det som att man bara kan dela med andra medlemmar. Det är synd. Jag gillar att man inte kan kommentera eller gilla. Bilderna bara är där. Men det hade ju varit trevligt att, om man vill, dela med sig till någon som inte har VSCO konto. Men det känns lite väl ambitiöst att bygga en egen webb för ändamålet.
Hur är Flickr? Jag har inget emot att betala, VSCO kostar också. Men vill hitta rätt där man får en schysst, gärna avskalad överblick, gärna i album på en plattform som inte beskär bilderna i flödet.