Fototråd del III

Jag hade Flickr förut, men sen var man tvungen att börja betala. Så jag har bara Facebook där jag laddar upp.

Jag har VSCO och det avskalade utseendet på appen tilltalar mig väldigt mycket. Många bra verktyg. Skaffade det typ 2020 och använde det ett par år men nu har jag inte varit inne på ett tag och nu verkar det som att man bara kan dela med andra medlemmar. Det är synd. Jag gillar att man inte kan kommentera eller gilla. Bilderna bara är där. Men det hade ju varit trevligt att, om man vill, dela med sig till någon som inte har VSCO konto. Men det känns lite väl ambitiöst att bygga en egen webb för ändamålet.

Hur är Flickr? Jag har inget emot att betala, VSCO kostar också. Men vill hitta rätt där man får en schysst, gärna avskalad överblick, gärna i album på en plattform som inte beskär bilderna i flödet.
 
Jag har VSCO och det avskalade utseendet på appen tilltalar mig väldigt mycket. Många bra verktyg. Skaffade det typ 2020 och använde det ett par år men nu har jag inte varit inne på ett tag och nu verkar det som att man bara kan dela med andra medlemmar. Det är synd. Jag gillar att man inte kan kommentera eller gilla. Bilderna bara är där. Men det hade ju varit trevligt att, om man vill, dela med sig till någon som inte har VSCO konto. Men det känns lite väl ambitiöst att bygga en egen webb för ändamålet.

Hur är Flickr? Jag har inget emot att betala, VSCO kostar också. Men vill hitta rätt där man får en schysst, gärna avskalad överblick, gärna i album på en plattform som inte beskär bilderna i flödet.

Jag har vsco också! Men fattade inte förrän nyss att det inte bara var en redigeringsapp 😁
Flickr gillade jag verkligen :) nu var det ett tag sen jag hade det tho.
 
Jag gillade ljuset som blev i denna bild, även om det bara är fotat med mobilen och frontkameran.
 

Bifogade filer

  • B0E6A1B3-2A59-4012-A2A7-9D8E8C502BCA.webp
    B0E6A1B3-2A59-4012-A2A7-9D8E8C502BCA.webp
    88,3 KB · Visningar: 27

Liknande trådar

Skola & Jobb Som rubriken lyder - hur är kulturen angående AW på er arbetsplats? Har ni det? "Måste" man gå med på det? Om ni har det - går alla...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
5 055
Senast: Masqueradee
·
Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
31 32 33
Svar
658
· Visningar
44 563
Senast: Ajda
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
724
Senast: Angel
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 963

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Adventskalendertråden 2024
  • Fejkljus
  • Sundsvall?

Hund, Katt, Andra Djur

  • Det bästa med ”din” ras
  • Uppdateringstråd 30
  • Första hund

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp