Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Frukost: Grahamsbröd med ost
Mellis: Quesadilla
Lunch: Pasta med grönkålspesto
Mellis: Grahamsbröd med ost
Middag: Ris med räkor, svamp och paprika i sojasås
Frukost: Ett päron med 1 dl lättkeso, en kopp kaffe med mjölk.
Fika: Två cookies, en latte.
Lunch: En kycklingsallad, ett glas äppeljuice.
Middag: Pannkakooor! Mjölk att dricka till.
Idag har jag gått ut hårt med överblivna pannkakor till frukost, tänkte försöka skärpa mig lite mer under resten av dagen...
Igår
Frukost: 2 knäckebröd med ost, ett halvt glas yoghurt och en halv kopp kaffe
Mellan: proteinshake efter träning
Lunch: kyckling, ris, pepparsås
Mellan: en banan
Middag: spaghetti, köttfärssås
Fika: halv kopp kaffe och en pralin
Kväll: havregrynsgröt med mjölk, en smörgås med ost och tomat
Frukost: 1 paprika (pga ville äta något lätt men orkade inte gå ut och handla så tog något jag hade hemma)
Lunch: Burgare med halloumi och svamp, pommes och friterad kyckling (i en helt fantastisk sås )
Middag: Pannkakor och hemgjorda churros, 1 glas äppeljuice
Frukost: Två kokta ägg med aioli
Lunch: Två kokta, hackade ägg blandade med 70g tonfisk, lite fetaost, aioli och soltorkade tomater. Blev faktiskt gott! (och sjukt mättande!!)
Mellis: On the go, så köpte tub-ost och ett kokt ägg på macken.
Kvällsmat: Grillad kyckling, bladspenat, gurka och hickory grill-sås
Frukost: Grahamsbröd med ost
Mellis: Två pannkakor
Lunch: Pasta med räkor och grönkålspesto
Mellis: Vindruvor
Middag: Potatismos med kyckling och paprika, äppeljuice
Frukost: Två bruna, lokalproducerade XL-ägg (hur goda som helst ) med räksallad lyx eller vad den nu heter (också hur god som helst)
Lunch: Samma som frukost men med mer räksallad samt bladspenat och gurka
Middag: Det som var kvar av gårdagens grillade kyckling + hickory grill-sås
Frukost: Ett äpple, en kopp kaffe med mjölk. Lunch: En halv havrescone med smör, en kopp varm choklad. Middag: Pasta med limekyckling, vatten. Fika: Två chokladkex, vatten.
Absolut noll och ingen aptit idag, men bättre lycka imorgon hoppas jag!
Kropp & Själ
Jag har varit väldigt illamående ett bra tag och jag vet inte varför. Jag har alltid varit petig med maten och saker jag älskat kan jag...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.