Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag älskar yoghurt, så jag har pinsamt mycket inser jag nu när jag tänker efter... Jag tycker märket Onken gör rätt bra yoghurt, särskilt deras papaya/passionfruit/mango- yoghurt är underbar! Rachel's Organic är också ett bra märke och gör en god "Greek Style" naturell yoghurt som påminner rätt mycket om den svenska naturella yoghurten. Deras hallonyoghurt är också yum! Och vill du ha en riktig treat så måste du testa YeoValley Lemon Curd yoghurt, helt otroligt god citronyoghurt men väldigt söt så den passar bäst som den är. Gillar du kvarg så är Danio proteinyoghurt väldigt likt, och de säljs som portionsförpackningar med frukt/sylt/honung i botten. Märken som Müller, Tescos egna, RowanGlen och Activia kan du skippa tycker jag, de är rätt äckliga.@Mineur Vet du om det finns något som påminner om svensk yoghurt här? Har en massa müsli, men har inte hittat något som är gott att äta till...
Jag älskar yoghurt, så jag har pinsamt mycket inser jag nu när jag tänker efter... Jag tycker märket Onken gör rätt bra yoghurt, särskilt deras papaya/passionfruit/mango- yoghurt är underbar! Rachel's Organic är också ett bra märke och gör en god "Greek Style" naturell yoghurt som påminner rätt mycket om den svenska naturella yoghurten. Deras hallonyoghurt är också yum! Och vill du ha en riktig treat så måste du testa YeoValley Lemon Curd yoghurt, helt otroligt god citronyoghurt men väldigt söt så den passar bäst som den är. Gillar du kvarg så är Danio proteinyoghurt väldigt likt, och de säljs som portionsförpackningar med frukt/sylt/honung i botten. Märken som Müller, Tescos egna, RowanGlen och Activia kan du skippa tycker jag, de är rätt äckliga.
@snow Vit choklad är sååå gott Men vad är gräsänkling för något?
Vad gott du äter! @GoLightly
@GoLightly Varsågod Grattis till bra val av sambo