Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Frukost: 2 lågt GI-skivor med smör och ost på, kaffe med mjölk. "Middag": 2 såna skivor till och 1 burk makrill i tomatsås. Kvällsmat: pannkaka gjort på kvarg och ägg.
Frukost: Fil med flingor, juice, kaffe
Fika: Äggmacka, kaffe
Middag: Köttfärslimpa med fetaost och morötter, potatis, sås, mjölk
Mellis: Äpple
Kvällsmat: Macka med "helgskinka", te
Efter gym: ett ägg
Frukost: Mellanfil med musli
Lunch: Tonfiskröra på kvarg, wokgrönsaker
Mellanmål: två Wasa sandwich, några torkade aprikoser (inga bra mellis hemma, suck)
Middag: ost- och skinkpaj, sallad, vitlökssås
Frukost: Gröt gjord på 1 dl fiberhavregryn och ½ dl dinkelflingor. Kanel, linfrö, russin, hallon och blåbär. 1 kopp kaffe och vatten.
Mellis: 1 kokt ägg och russin. Kaffe
Frukost: 2 GI-skivor med smör & ost. Bananpannkaka. Kaffe med mjölk. Ingen lunch. Proteinshake & banan efter träning. Mellis med sonen: vi delar på en ost & skinkbaguette. Midda blir proteinrik korv och vit fiberpasta.
+ tornblomma: Känner igen mig jag med. Det ska ju vara gott, annars kan det kvitta.
Lunch: 2 dl sojayoghurt med två skivor fullkornsknäckebröd i, ca en dl havreyoghurt skogsbär med 1/2 dl mjölk och så en skiva rostat mormorsbröd med bregott =) Hör inte till vanligheterna något av det, extra lyxigt, enligt mig.
Frukost: Havregrynsgröt med äpple, kaffe med mjölk.
Lunch: Amerikanska pannkakor som tillverkades i brist på våfflor denna våffeldag! Färska blåbär eller lönnsirap som topping, och så drack jag mjölk till. Muuums!
Middag: Kantarellsoppa, två mackor med salami & sallad, ett glas vatten.
(planerat) Mellis: De två små stackars pannkakorna som blev över från lunchen samt en kopp te. Det sover jag gott på!
Frukost: Mellanfil med musli
Mellanmål: en måltidsbar
Lunch: nutrilett smoothie
Mellanmål: Tonfiskröra på kvarg, wokgrönsaker
Innan träning: en knäckemacka med philadelphia
Middag: Våfflor med grädde och sylt
Här då.
Frukost: Den föga förvånande havregrynsgröten. Och en leverpastejsmacka.
Fika: Lakritste och massa vatten
Lunch: Vet ej... typ yoghurt och päron eller nåt sånt. Eller smoothie på mango, banan, apelsinjuice, mjölk och kvarg (gjorde en sån igår, supergott)
Middag: Broccolisoppa!
Frukost: Naturell lättyoghurt och så en skiva rostat mormorsbröd med hemmagjord citronkräm (ny upptäckt, färskpressad citron, sötningsmedel och potatismjöl, blev kanon!) + en kopp svart kaffe.
Kropp & Själ
Jag har varit väldigt illamående ett bra tag och jag vet inte varför. Jag har alltid varit petig med maten och saker jag älskat kan jag...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.