Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är man HELT säker så är det ju kanon. Däremot körde jag hem häromdagen och fick en chock. Plusgrader hela dagen, och bilen visade +1 grad när jag körde hem. Saktade in och började bromsa och bilen bara GLED.... Fanns inte tillstymmelse till varning. Lycklig att jag numera kör fyrhjulsdriven SUV i stället för bakhjulsdriven gammal volvo!!Inte vet jag om du är efterbliven men på den vägen jag körde var det inte halt. Ingen snö heller för den delen.
Och där har sambon skickat att han är nere på marken, så nu kan jag verkligen slappna av. Go natt buke
I Skaraborg har Det slutat snöa nu.När man bor så långt öster ut man kan komma i detta land, så började det snöa nyss... Har det hunnit sluta i väster?
Så då kändes det plötsligt rätt att baka maränger
Det var inte halt alls här och bara slask om det låg nåt alls kvar på vägen. Ingen snö och flera plusgrader (inte varit minus alls inatt här hos mig). Det är som @LadyCovergirl sa, det blir typ kaos bara folk ser en snöflinga.
Självklart ska man ta det lugnt om väglaget är dåligt, men det är bara blött här.
Hoppsan, mannen var visst sugen och bar mig till soffan
När man bor så långt öster ut man kan komma i detta land, så började det snöa nyss... Har det hunnit sluta i väster?
Så då kändes det plötsligt rätt att baka maränger
Haparanda är den östligaste punkten i Sverige. Gotland och Norrtälje ligger betydligt mer västerutBara nyfiken, bor du i (närheten av) haparanda då?
(Jag blir sjukt besviken och upprörd om du skriver att du bor på gotland eller typ norrtälje )
Haparanda är den östligaste punkten i Sverige. Gotland och Norrtälje ligger betydligt mer västerut
Varit på läkarbesök imorse och nu väntar det några återbesök. Men inget allvarligt.
Annars bara umgåtts med maken idag. Men nu har han begett sig till jobbet. Han gjorde extra kaffe innan han åkte så ska strax ta mig en kopp
Kapade av mitt hår igår kväll. Rejält
Värsta impulsen och stod med hårfärg i huvudet halv ett på natten
Men det blev jäkligt bra för en hemmaklippning
Skulle unnat mig frisör den här gången men får se det som sparade pengar
Före
Efter
Hoppsan, mannen var visst sugen och bar mig till soffan
Skaffa ett rum!Jag blev sugen innan men vi hann inte längre än till köksgolvet och fick stänga av maten på spisen