Vad görs? Del LXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så nöjde med mej själv idag. Gav mej ut på promenad i en timme, trots att vädret är mindre skoj det blåser en del men ingen snö. Så nöjd efteråt klappar mej på axeln och säger duktig
Instämmer i att det var duktigt:bow:, såå lätt att låta bli av alla möjliga mer eller mindre bra anledningar :o

Tittar ut på snön som vräker ner utanför, måste snart gå ut och hämta barnen och sedan måste vi handla. Blä för att gå ut :wtf:

Jag är tydligen lite seg och blev jättetrött av att äta frukost. Tvärslocknade visst i soffan jag :o

Ska nog ta mig ut till hästarna nu :)

Jag fick instruktioner att höja min astma medcin. Men nu har jag panik attacker och PTS episododer. Jag glömmer mig i sängen så länge. Men har enormt mycket att göra.

Äntligen hemma. Tog mig nästan en timme att ta mig hem med ett kort stopp på Ica för att posta ett paket. Var med nöd å näppe jag tog mig ut från parkeringen på jobbet, och väl hemma fick jag skotta min ruta annars hade jag aldrig tagit mig in i den.

Bägge läkarna jag varit hos tidigare på vc och som kan hela min historia är inte i tjänst på flera månader :arghh::cry:.
Måste med andra ord gå till nån ny. Jag som varit så nöjd med dessa läkare och har förtroende för bägge. Fan också.

Jag fick instruktioner att höja min astma medcin. Men nu har jag panik attacker och PTS episododer. Jag glömmer mig i sängen så länge. Men har enormt mycket att göra.

Skickar en styrkekram så du kommer ur sängen och får något gjort.. (kommer från hon som överväger att åka hem och göra samma sak :o )

Ser tjat om snökaos överallt, här är det blåsigt som sjutton och har precis börjat snöa. Har väl kommit en par cm som max, inte direkt kaos här med andra ord :D Spännande att se om det blir nåt framåt kvällen!

Är på jobbet men slutar om 20 minuter. Helt slut och planerar att ta en powernap när jag kommer hem.
Det är lite mer ansträngande att öka arbetstiden än jag trodde....

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Eller rattare sagt, nar ni sitter pa toa lange, vad underhaller ni er med medan ni sitter dar? :p I dag larde jag mig om aggulor...
2 3
Svar
50
· Visningar
1 589
Senast: MiaMia
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
87 88 89
Svar
1 768
· Visningar
47 634
Senast: Sel
·
Tjatter Mina syskonbarn ska få ett besök på Leos lekland i julklapp. Att bara ge dem ett presentkort eller skriva ut en lapp känns jätte tråkigt...
Svar
1
· Visningar
232
Senast: Entourage
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 533

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka