Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag bor i Småland nära Skåne-gränsen. Det var (och är) snöigt här. Ca 0-gradigt. Det var inga fina vägar alls kl 6:30 i morse. Trots det blev jag omkörd av två stycken i snöyran och mörkret. Det kvittar hur det ser ut - folk tar det inte lugnt ändå.
Ridsportförbundet har på sin facebook sida och hemsida skrivit "kom ihåg att rösta på Jerringpriset" Tydligen har inga andra sportförbund kommit på att man kan göra något liknande Jag är lite ironiskt och jäkligt trött på diskussionen. Tydligen är det ingen annan sport som har lyckats räkna ut att om man röstar på sin kandidat så kan de vinna utan de tror att någon annan ska göra det åt dem och nu kommer alla hemska tjejer och röstar och då vinner fel person. Det är lite avancerat det där med att rösta och det är tydligen bara hästtjejer som klarar av det.
Vi har haft problem att komma in i Norge idag, typ alla tullstationer är stängda tills imorrn...Skjutsade särbon till Hoting, vi får väl se om de tar sig till Oslo. Vägen dit var helt ok men hade det varit i Skåne eller Sthlm hade väl vägen varit kantad av avåkna bilar
Dvs det snöar och det är mer eller mindre i fjällen... mao driver det igen (vi har typ kl 1-varning och Jämtland hade iaf kl 2 tidigare).
Alltså orkar typ inte mer. Har polisanmält mitt DHL ombud efter att hen lämnat mitt paket till ngn annan. Dessutom är det ett pågående ärende hos säkerhetsavdelningen på DHL. Igår ringde jag DHL och ändrade till ett annat utlämningsställe. För säkerhetsskull så ringde jag och dubbelkollade igår em att ett paket jag väntat idag skulle levereras till annat ombud. Jodå det intygades. Nu när jag kommer till jobbet får jag sms från DHL att mitt paket lik förbannat ”finns att hämta” på det polisanmälda stället
Ringer direkt DHL som säger att de uppmärksammat ”missen” och beställlt upphämtning och avlämning på stället de bokade igår.
Så vart är paketet nu? Kaos. Orkar inte med denna nivå av inkompetens
Vi har haft problem att komma in i Norge idag, typ alla tullstationer är stängda tills imorrn...
Fast de flyger till Norge (skjuts till Hoting av moi, buss till Östersund, flyg OSD-ARN, flyg ARN-OSL och sedan tror jag tåg). Restiden varje månad ToR är 35 tim...