Jag är mätt. Har ljus tända i rummet. Vackra tulpaner på bordet (bild tagen i dagsljus igår). Det finns ingen anledning att inte må bra....
Åh så vackert
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är mätt. Har ljus tända i rummet. Vackra tulpaner på bordet (bild tagen i dagsljus igår). Det finns ingen anledning att inte må bra....
Suck!
Båda ungarna bråkar och tjurar för tamefan allt, den yngsta har blivit jättekaxig sedan han började skolan och den stora gör allt för att visa att han totalt skiter i att lyssna. Sambon verkar vara sur på mig, ekonomin går åt skogen och jag får knappt ihop några timmar på jobbet. Försökte få stöd från min mamma men hon meddelade att hon minsann var upptagen. En jäkla karaokeapp var viktigare
Skjut mig.
Tack ! Ja, jag älskar tulpaner. Tyckte väl att jag förtjänade en bukett blommor häromdagen, och jag njuter av dem varje sekund !Åh så vackert
Giona EasyhalerVad har du för medicin?
Tack ! Ja, jag älskar tulpaner. Tyckte väl att jag förtjänade en bukett blommor häromdagen, och jag njuter av dem varje sekund !
Har du ingen mer?Giona Easyhaler
Tack ! Ja, jag älskar tulpaner. Tyckte väl att jag förtjänade en bukett blommor häromdagen, och jag njuter av dem varje sekund !
Nu har det slutat blåsa s infernaliskt, det snörar mest bara
Bara nyfiken, bor du i (närheten av) haparanda då?
(Jag blir sjukt besviken och upprörd om du skriver att du bor på gotland eller typ norrtälje )
Förbered dig på klådaJag vet Därför jag frågade, eftersom jag får akut klåda över hela kroppen om nån säger att de bor "längst österut" och så bor de typ en mil utanför norrtälje
Justja, tillägg för att vara riktigt petig: Det är en ö utanför haparanda som är den östligaste punkten i sverige
MVH har (haft) släkt som ursprungligen kom från nästan de trakterna
Jag kör mycket hellre i snö än blött underlag. Har råkat ut för en riktigt hemsk vattenplaning en gång och hade änglavakt och blir en rädd hare när det regnar och blir kärringen som kör 50 km/h på en 80-väg. Givetvis inte så rädd att jag inte borde köra men jag får rejäl respekt för det blöta.
Nej han är inget ärkenöt och han var inte sur heller visade det sig.Förlåt men; har du blivit sambo med ännu ett Ärkenöt?
Det är så trist.
Låter som när jag och barnen hälsar på min mor (vilket hon ber oss göra) och hon inte kan stänga av Lilla huset på prärien för att umgås med oss. Trots att hon sett serien 4 gånger. Vi har lite olika prioriteringar
Förbered dig på klåda
Men nej, inte Haparanda längst österut till trots
Men vid Norrlands kust häckar jag och kan vid nästa istid gå till Finland, så tycker jag att jag bor så långt österut man kan komma eller rättare sagt så långt JAG kan komma
Min svärmor kom från någon av de där öarna längst upp i Bottenviken utanför Haparanda - är jag förlåten då?
Okej man vill att folk ska åka kollektivtrafik, men rent krasst så blir det billigare för mig att ta bilen till stationen och ställa bilen där än att ta bussen. Bussen går på 176 kr tur och retur, parkera ett helt dygn kostar 125 kr. Okej jag kanske ska räkna med drivmedel också, men samtidigt skulle det innebära mindre väntetider och att jag skulle kunna uträtta ärenden på vägen dit eller hem. Den här terminen är det ingen större idé att titta närmare på det, men det kan nog vara värt att tänka på framöver.