Vad görs? Del LXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså orkar inte med mig själv. Har öppna mockasandaler och i det ljusrosa Gucci-strumpor. Kan gå till historian som 2018 mest idiotiska klädval

Idag har jag haft underställ, stickad tröja, byxor, dubbla jackor, raggisar, halsduk, mössa, vantar och vinterkängor.
Har dock bara varit i stall.
Men jag hade förmodligen avlidit alt behövt amputera benen om jag gick ut som dig! Haha! Du är ju skön!

Här snöar det med.
Har fått mina målarböcker och pennor sålda. Hämtade med
Ska halta in i duschen och sedan blir det Mandelmans.
Knät gör djävulskt ont än. Men vågar inte ta mera piller..

Är man HELT säker så är det ju kanon. Däremot körde jag hem häromdagen och fick en chock. Plusgrader hela dagen, och bilen visade +1 grad när jag körde hem. Saktade in och började bromsa och bilen bara GLED.... :nailbiting: Fanns inte tillstymmelse till varning. Lycklig att jag numera kör fyrhjulsdriven SUV i stället för bakhjulsdriven gammal volvo!!

Det var definitivt inte halt och det hade det inte varit med sommardäck heller :)

Jag tog bussen till stan och hem här om dagen. Det är väl 7-8 km enkel väg. Kostade totalt 24 kr.
Kändes som när jag var liten. Det var ju senast då jag åkt så störtlöjligt billigt.
Stadsbuss? Jag tycker att det är lite märkligt att det nästan är gratis att åka inne i stan, där man kan gå, och bussarna går hur ofta som helst men åka på landsbygden med en buss i timmen, ja då ska man betala. Ännu märkligare blir det när jag betalar i stadstrafiken så gäller biljetten i 3 timmar, men reser jag på landsbygden så gäller biljetten 1,5 timme?

Jag är så jävla trögfattad, har suttit hela dagen och funderat på varför jag inte ser denna tråd under "Allmänt". Korkat...

Stadsbuss? Jag tycker att det är lite märkligt att det nästan är gratis att åka inne i stan, där man kan gå, och bussarna går hur ofta som helst men åka på landsbygden med en buss i timmen, ja då ska man betala. Ännu märkligare blir det när jag betalar i stadstrafiken så gäller biljetten i 3 timmar, men reser jag på landsbygden så gäller biljetten 1,5 timme?

Det här är landsbygdsbuss som går max 1 gång/h, i Sörmland. Var tydligen mkt billigare att köpa biljett via appen.
Och jag hann åka hem på samma iom snabbt ärende. Annars hade det väl kostar hisnande 24 kr till.
Otroligt trevliga busschaufförer här också måste jag säga, som uppfödd i Sthlm.

Förbered dig på klåda :devil:
Men nej, inte Haparanda längst österut till trots :D
Men vid Norrlands kust häckar jag och kan vid nästa istid gå till Finland, så tycker jag att jag bor så långt österut man kan komma eller rättare sagt så långt JAG kan komma :p
Min svärmor kom från någon av de där öarna längst upp i Bottenviken utanför Haparanda - är jag förlåten då? :angel: :D
Min släkt har bott Seskarö och Nikkala.

Bah....

Är på lite dåligt humör. Katter som vill tvångskela med mig, hundar som snarkar, borde hoppa in i duschen men orkar inte. Får göra det efter jag nattat hästarna.
Levt på smörgåsar och ägg hela dagen för att jag inte orkade fixa mat.
Kan inte göra nått vettigt med hästen pga underlag och väder
Saknar sambon lite (hade jag inte riktigt räknat med)
Basenjisarna snarkar

Blä vad klagig jag är idag... tur jag sitter ute i bushen helt själv. Ska nog inte beblanda mig med folk idag :rofl:

Nu har FB fått spunk. Det går inte att bläddra i flödet längre. Det enda jag ser är ett gammalt inlägg som jag gjort och som jag kan välja att dela igen, samt ett sponsrat inlägg. Jag provade att uppdatera sidan men det ändrade inget. Längst ner på sidan står det "Vill du se fler inlägg? Ju fler vänner du lägger till, desto fler inlägg, foton och videoklipp ser du i nyhetsflödet." :mad:

Var ska jag hitta de vännerna hade de tänkt sig? Jävla idioti att låsa sidan så där!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Eller rattare sagt, nar ni sitter pa toa lange, vad underhaller ni er med medan ni sitter dar? :p I dag larde jag mig om aggulor...
2 3
Svar
50
· Visningar
1 610
Senast: MiaMia
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
87 88 89
Svar
1 776
· Visningar
47 860
Tjatter Mina syskonbarn ska få ett besök på Leos lekland i julklapp. Att bara ge dem ett presentkort eller skriva ut en lapp känns jätte tråkigt...
Svar
1
· Visningar
232
Senast: Entourage
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 533

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka