Skaffa ett rum!
Haha, är huset tomt så får faktiskt mössen dansa på bordet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skaffa ett rum!
Alltså orkar inte med mig själv. Har öppna mockasandaler och i det ljusrosa Gucci-strumpor. Kan gå till historian som 2018 mest idiotiska klädval
BuventolHar du ingen mer?
Jag har oxis och bricanyl ovanpå gionan
Neeeeej
Jäklar vad det kliar nu alltså
Är man HELT säker så är det ju kanon. Däremot körde jag hem häromdagen och fick en chock. Plusgrader hela dagen, och bilen visade +1 grad när jag körde hem. Saktade in och började bromsa och bilen bara GLED.... Fanns inte tillstymmelse till varning. Lycklig att jag numera kör fyrhjulsdriven SUV i stället för bakhjulsdriven gammal volvo!!
Nej han är inget ärkenöt och han var inte sur heller visade det sig.
Stadsbuss? Jag tycker att det är lite märkligt att det nästan är gratis att åka inne i stan, där man kan gå, och bussarna går hur ofta som helst men åka på landsbygden med en buss i timmen, ja då ska man betala. Ännu märkligare blir det när jag betalar i stadstrafiken så gäller biljetten i 3 timmar, men reser jag på landsbygden så gäller biljetten 1,5 timme?Jag tog bussen till stan och hem här om dagen. Det är väl 7-8 km enkel väg. Kostade totalt 24 kr.
Kändes som när jag var liten. Det var ju senast då jag åkt så störtlöjligt billigt.
Sex är det som strumpor, jag har bara mina egna så......Skaffa ett rum!
Stadsbuss? Jag tycker att det är lite märkligt att det nästan är gratis att åka inne i stan, där man kan gå, och bussarna går hur ofta som helst men åka på landsbygden med en buss i timmen, ja då ska man betala. Ännu märkligare blir det när jag betalar i stadstrafiken så gäller biljetten i 3 timmar, men reser jag på landsbygden så gäller biljetten 1,5 timme?
Min släkt har bott Seskarö och Nikkala.Förbered dig på klåda
Men nej, inte Haparanda längst österut till trots
Men vid Norrlands kust häckar jag och kan vid nästa istid gå till Finland, så tycker jag att jag bor så långt österut man kan komma eller rättare sagt så långt JAG kan komma
Min svärmor kom från någon av de där öarna längst upp i Bottenviken utanför Haparanda - är jag förlåten då?