Vad görs? Del LXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vet inte varför jag kom att tänka på @Inglorion när jag lästen denna?
26239889_2109107222644397_7400478467589072624_n.jpg

Nu har FB fått spunk. Det går inte att bläddra i flödet längre. Det enda jag ser är ett gammalt inlägg som jag gjort och som jag kan välja att dela igen, samt ett sponsrat inlägg. Jag provade att uppdatera sidan men det ändrade inget. Längst ner på sidan står det "Vill du se fler inlägg? Ju fler vänner du lägger till, desto fler inlägg, foton och videoklipp ser du i nyhetsflödet." :mad:

Var ska jag hitta de vännerna hade de tänkt sig? Jävla idioti att låsa sidan så där!
Fb får sånt spunk för mig med ibland. Brukar rätta till sig efter att man försökt uppdatera sidan några gånger. Ibland dröjer det dock en längre stund :meh::turd:

Det här är landsbygdsbuss som går max 1 gång/h, i Sörmland. Var tydligen mkt billigare att köpa biljett via appen.
Och jag hann åka hem på samma iom snabbt ärende. Annars hade det väl kostar hisnande 24 kr till.
Otroligt trevliga busschaufförer här också måste jag säga, som uppfödd i Sthlm.
Sörmland alltså... gäller att fundera ut var man ska bo!

Oväntat trött men jag lär vara vaken ytterligare ett par timmar.
Efter jobbet hämtade jag dotter och kompis på fritids. Vi körde till stallet där barnen roade sig med att i regnet galoppera omkring i paddocken :cautious:
Väl hemma gjorde vi korv stroganoff innan kompisen hämtades för en timme sen. Mathilde bestämde sen att hon skulle sova i övre hallen. Jaja, hon tycks ha somnat gott iaf :rofl:

Jag hade för dåliga kläder på mig när vi var ute och har svårt att få upp värmen igen nu :down: då ligger jag ändå under täcket, på en fleecefilt och har elementet A tätt intill :heart men jag fryser ändå :crazy:

Kaffe, cigg, godmorgon, jobb om 45 min...

Sambon går in på sin andra vecka jobb nu efter rygg-ontet. Han har varit 3ggr till kiro/fysio mannen och ska besöka 'den riktiga' fysion på torsdag.

Själv är jag less på människor. Jag kan ju bara förklara SÅ mycket för nån men folk lyssnar inte och sen kommer dom med den ena cry-storyn efter den andra när jag berättar att de har brutit mot reglerna så deras deposition kommer inte återfås :banghead:

Jag hatar konflikter! Jag vill inte ta deras pengar.

Vi har 7 punkter på vårt hyreskontrakt (hyrbil) varav nr 1 säger "kör inte förbi den beachen".
Vi har en karta och kryssar på för att visa "kör inte längre än till den här beachen" samt A4-stora foton som visar hur vägen och skyltarna ser ut och "när du kommer hit, parkera på parkeringsplatsen här, kör inte längre".

2h senare 'ding ding" gps alert i telefonen. Dom har kört förbi beachen/parkeringen :banghead:

Vad är det för fel på folk?

Lagt mig i sängen med lite mellannivå på huvudvärk så ska nog släcka och blunda.
Med tur så försvinner det med otur känns det som huvudvärken kan sluta i migrän.
/hallonsaft hoppas på tur.

Känner att en förkylning är på intågande. Funderar på att promenera till kontoret och hämta batterier som behöver laddas sen gå hem och lägga mig.

Har vaknat. Väntar på att kunna ringa till jobbet och sjukanmäla mig.
Sen ska jag nog lägga på en värme kudde på det onda knät

Har just kommit hem fran lodge nummer 2. I morgon kvall blir det fest dar och jag ar en av huvudgasterna for det. :confused: Jag forvantar mig dock att ha kul. :cool: Igen.
Innan morgondagen's festande ska jag ata lunch med ett par kompisar medan Maken utrattar mina arenden i grannstaden.:p Det kan nog tankas bli ett och annat glas vin till lunchen ocksa. Tur vi ska aka harifran snart sa jag kan torka upp ordentligt.:rofl:

Sitter och kollar väder och funderar på om jag kommer att komma iväg och komma hem igen? :D Skulle jag bli fast i Örebro så har jag en bunt olika som jag kan våldgästa, men det vore ju skönt att slippa. :cautious:

Drömde att jag försov mig till 10.30 och att jag och mannen skulle skiljas :eek:

Idag blir det en kort personalföreläsning, sedan vet jag inte så mycket mer om vad jag ska fylla min dag med. Har en timmes information om avvikelsehantering också förresten.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Eller rattare sagt, nar ni sitter pa toa lange, vad underhaller ni er med medan ni sitter dar? :p I dag larde jag mig om aggulor...
2 3
Svar
50
· Visningar
1 610
Senast: MiaMia
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
87 88 89
Svar
1 776
· Visningar
47 903
Tjatter Mina syskonbarn ska få ett besök på Leos lekland i julklapp. Att bara ge dem ett presentkort eller skriva ut en lapp känns jätte tråkigt...
Svar
1
· Visningar
232
Senast: Entourage
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 533

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka