athena_arabians
Trådstartare
Waaaait what? Va? Är du runt 50? Du krossade precis min världsbild. Jag trodde vi var typ jämngamla.
Edit: eller så läser en rätt från början...![]()
Inte vaken ännu?
Edit: Det är nog f-n inte jag...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Waaaait what? Va? Är du runt 50? Du krossade precis min världsbild. Jag trodde vi var typ jämngamla.
Nä, definitivt inte vaken än.Inte vaken ännu?![]()
Edit: Det är nog f-n inte jag...Jag fick feeling med städningen igår så det blev en väldigt sen natt
![]()
Nej. Du ska inte göra småkakor.Att baka eller inte baka är frågan. Tog ut smör för att baka chokladsnittar just innan jag däckade nu är det mjukt och trevligt, men hmm....
Miss Mandy blir markbart samre varje dag.Hon ar fortfarande glad och gillar livet, men jag tror att det har gar fort. Allt for fort.
![]()
Nej. Du ska inte göra småkakor.
Vi ska inte det. Det går inte att stoppa huvudet i sanden och låtsas att det är OK.
Vaknade utvilad men helt utan glädje. Vad är det för mening med att ha en hel dag framför sig när den man vill spendera den med inte tycker om en längre? Skulle kunna röja hemma men samma där, vad är det för mening? Jag bryr mig inte. Och mamma kunde inte låta bli att pika mig ens när jag berättade det här. Det går inte så bra för mig just nu.
Tja, jag bakade klockan halv fyra i morse, men nu vill jag inte ha dem. Suck.
Dessutom blev de helt misslyckade och hårda som sten. Fattar inte varför jag har så jäkla svårt att baka chokladsnitt som är den enklaste av allt och omöjliga att misslyckas med.
Bra.Tja, jag bakade klockan halv fyra i morse, men nu vill jag inte ha dem. Suck.
Dessutom blev de helt misslyckade och hårda som sten. Fattar inte varför jag har så jäkla svårt att baka chokladsnitt som är den enklaste av allt och omöjliga att misslyckas med.
Fantastiskt detta med lymfterapi.
Igår var jag en tjockis. Plaskig muffinsmage, sladdriga armar och dubbelhakor. Innerligt ledsen, och arg på mig själv för att jag låtit det gå så långt. Att jag inte kunnat skärpa mig och hålla igen.
Idag vaknade jag och var ...normal. Jag har gått på toa i ett dygn. Det var i stort sett bara vätska alltihop.
Men det är svårt att titta sig i spegeln och se den där feta människan och intala sig att alltihop bara är vätska. Jag SER ju lika äckligt fet ut oavsett vad de beror på.Såp mycket av mitt mående och itt människovärde hänger på den där fetmans varande eller inte varande.
Pyjamas är ett väldigt bekvämt plagg mjukt och skönt tyg och kalasbra passform utifrån bekvämlighet.Vadå, det är ju jätteskönt med pyjamas!
Okej, medelålders för mig är runt 50![]()