R
Raderad medlem 68338
Alltså....komplimang eller inte komplimang - det är frågan..... !
Samma person sa tidigare: ”asså när jag var liten fanns inte ens Instagram”.
Jag bara: ”när jag var liten fanns knappt internet”.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså....komplimang eller inte komplimang - det är frågan..... !
När jag var liten fanns VERKLIGEN inte internet, i alla fall inte för "vanliga" människor....Samma person sa tidigare: ”asså när jag var liten fanns inte ens Instagram”.
När jag var liten fanns VERKLIGEN inte internet, i alla fall inte för "vanliga" människor....
Jag är född 1969, så jag var rätt "gammal" när de tjutande modemen kom..... Konstigt....men man kan verkligen höra det där ljudet i huvudet...än idag...Vi hade modem, snorsegt, som lät jätteskumt när det "ringde upp".. sen tutade det upptaget i evigheter
Jag är född 1969, så jag var rätt "gammal" när de tjutande modemen kom..... Konstigt....men man kan verkligen höra det där ljudet i huvudet...än idag...
Samma person sa tidigare: ”asså när jag var liten fanns inte ens Instagram”.
En kompis född 94 pratade om "förr" när han var liten och hyr länge sedan det var.
Jag kände mig tvungen att påpeka att jag har strumpor som är äldre än vad han är.
Han blev tyst
London har ett mycket bra Science Museum som jag brukade lagga en halv dag pa om barnen trottnade pa att "strosa pa sta'n" och efter att Hamleys' var avverkat ... for 15 ar sedan, eller sa.
Men aven utan det tror jag inte att man kan "inte ha nagot att gora" i London.
Funderar på att tappa upp ett bad, tända lite ljus, musik och nått glas rött.
Riktigt blåsigt idag så behöver mjukas upp *valfrismily*
Naprapattid bokad.... Jag sörjer min högt älskade ex-naprapat, vars händer tyvärr inte håller för yrket.... Hoppas på att den nya förmågan är bra, för jag behöver VERKLIGEN en genomknådning av rygg, axlar, nacke, osv osv osv!
Haha....jag är nog lite likadan. Min förra naprapat brukade nämligen alltid säga att jag var så tålig....Synd att du inte bor i närheten av mig, då kunde du gå till min naprapat. Han är suverän och har räddat mig många gånger Dock brukar han klaga över att den viss patient ger honom träningsvärk... Han vet att han törs ta i med mig