När går den att se, och vilken kanal?Jag ligger och vilar. Sen tänkte jag se VM-hoppningen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När går den att se, och vilken kanal?Jag ligger och vilar. Sen tänkte jag se VM-hoppningen.
Det börjar vid 19.00. Vilken kanal det är minns jag inte helt säkert men tror det var SVT2. Jag har det inte framför mig just nu så jag kan kolla.När går den att se, och vilken kanal?
Toppen! tack för tipset, ska nog kika en stund då.Det börjar vid 19.00. Vilken kanal det är minns jag inte helt säkert men tror det var SVT2. Jag har det inte framför mig just nu så jag kan kolla.
Börjar inte den vid 21?Det börjar vid 19.00. Vilken kanal det är minns jag inte helt säkert men tror det var SVT2. Jag har det inte framför mig just nu så jag kan kolla.
Nej. Den pågår nu. 23 ryttare har redan ridit. Nu är det paus och sen kommer lagdeltagarna.Börjar inte den vid 21?
Visade sig att det börjar 21 på svt 24 sedanNej. Den pågår nu. 23 ryttare har redan ridit. Nu är det paus och sen kommer lagdeltagarna.
Hänger på låset på loppisen. Är inte ensam. Spännande detta
Haha!Använd armbågarna!