Vad gör vi nu då? XCIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vi skulle haft gäster idag. Men vi är båda så galet slut. Så när det skulle blåsa satan här idag hoppades vi lite på att Tokyo-borna skulle tycka det var för läskigt att åka ut till buschen med bil och riskera fallna träd etc.
Det gjorde dem. Vi har legat i sängen halva dagen och halvslummrat. Sjukt skönt!

Mellanlandade hemma en sväng, ska åka till barnkalas strax.
Får se hur det blåser på, för är inte sugen på att ha hunden i hundgården om det blir samma fart och livat som i går kväll och inatt.

Letar ”lokalt förankrad mäklare” som inte vill ha galen summa pengar för att förmedla köpet av gården enligt bankens villkor.

Är hos föräldrarna och ska äta mat, båda bonusbarnen är på världens gnällhumör idag och sambon håller ungefär samma nivå just nu :meh: Har jordens huvudvärk som förhoppningsvis går över med mat och alvedon

Naprapattid bokad.... Jag sörjer min högt älskade ex-naprapat, vars händer tyvärr inte håller för yrket.... :( Hoppas på att den nya förmågan är bra, för jag behöver VERKLIGEN en genomknådning av rygg, axlar, nacke, osv osv osv!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är admin för jobbets Facebooksida och har stött på lite problem. Chefen, vars privata e-mail är kopplad till sidan, har slutat och...
Svar
11
· Visningar
565
Senast: tott
·
Hemmet Nu är det klart! 1 april börjar jag min nya tjänst i Härnösand. Det ser jag verkligen fram emot, efter alldeles för många år i Skåne...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 384
Senast: Wingates
·
Skola & Jobb Arbetsförmedlingen vill utreda vad jag har för verklig arbetsförmåga. Det välkomnar jag. Haken är att jag har fått ställa av min bil av...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
14 623
Senast: astronaut
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
492

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Lugnande medel till hund.
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar