Vad gör vi nu då? XCIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bäbishästen hälsar :love:
20180913_193328.webp

Sista dagen på jobbet innan 4 dagar ledigt!!

Sambon köpte av en vän en bil igår :rofl:
En 4x4 open top Daihatsu Feroza. Vi får väl se hur länge den håller, jag provkörde igår kväll och jisses alltså :laugh: bounce bounce bounce över minsta lilla väggupp.
Den ser rätt tacky ut men sambon säger att han ska fixa det yttre

Sitter och glor på Hemnet. Känns som att priserna börjar kämpa sig uppåt igen, eller så är det bara för att det är höst som marknaden rör på sig, är väl primetime att sälja nu. 34 kvm i huset bredvid såldes för 3,7 och 20 kvm i kvarteret för 2,8.
Har käkat omelett och slökollar lite på tv. Hade tänkt putsa fönster men blev för lat.

Sitter och glor på Hemnet. Känns som att priserna börjar kämpa sig uppåt igen, eller så är det bara för att det är höst som marknaden rör på sig, är väl primetime att sälja nu. 34 kvm i huset bredvid såldes för 3,7 och 20 kvm i kvarteret för 2,8.
Har käkat omelett och slökollar lite på tv. Hade tänkt putsa fönster men blev för lat.

Jag är så glad att jag inte vill bo i Stockholm. Köpte min för 1,8 och det ansågs dyrt för 60 centrala kvadratmeter. I Stockholm får man halva lägenheten för dubbla priset :crazy:

Idag på jobbet gick en kollega och nynnade på någon låt.
-Vad är det för låt? frågade en annan.
-Va?! Frågar du om jag är kåt?! svarade han som nynnade :rofl::rofl:
Och ungefär där började ungefär hälften av oss att skratta helt hysteriskt samtidigt som nynnande kollegan pratade vidare om att han inte brukar vara kåt på fredagsförmiddagar. Alltså. Ja. Ibland blir det roligare att höra fel än att höra rätt :D Jag skrattar fortfarande åt det (och alla andra tokigheter som hände idag)

Mest slöat idag. Förutom att koka äpplemos och städa upp i mitt akvarie "förråd.
Läst en hel del gamla akvarieböcker
Ätit middag. Snart följer den vanliga kvällsrutinen - natta fiskar, kvällsfika och dumburken

Dags att bära över mer saker så jag blir klar
Har så brutalt ont i kroppen sen jag ramlade igår men det går la över när jag bär

Har en gräslig och märklig värk i halsen, gör inte ont hela tiden som det brukar göra, men gör ont efter att jag har svalt någonting. Känns som när man sprungit i kyla och dragit i sig massa kalluft. Värker på samma sätt. :arghh:

Frukost i stallet efter att ha sladdat banan ordentligt och matat hästar. Lyssnar på regnet som valde att börja vräka ner lagom till jag tänkte börja jobba hästar. Men Mammahästen ska få extra pyssel och omsorg innan lite jobb så jag hoppas det gett sig till dess

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är admin för jobbets Facebooksida och har stött på lite problem. Chefen, vars privata e-mail är kopplad till sidan, har slutat och...
Svar
11
· Visningar
565
Senast: tott
·
Hemmet Nu är det klart! 1 april börjar jag min nya tjänst i Härnösand. Det ser jag verkligen fram emot, efter alldeles för många år i Skåne...
2 3
Svar
59
· Visningar
2 469
Skola & Jobb Arbetsförmedlingen vill utreda vad jag har för verklig arbetsförmåga. Det välkomnar jag. Haken är att jag har fått ställa av min bil av...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
14 623
Senast: astronaut
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
492

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka