Angua
Trådstartare
Har det på det mesta! Är bara sällanfakturor som inte är det och till företaget.Säger bara: e-faktura!
Bästa uppfinningen ever
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har det på det mesta! Är bara sällanfakturor som inte är det och till företaget.Säger bara: e-faktura!
Som med mitt körkort. Jag var lite sent ute att förnya det, men räknade ut att det skulle hinna fram innan det gamla blev ogiltigt. Räknade med att avin skulle ligga i brevlådan den 21 juli när jag kom hem från semestern. Gamla gick ut den 22:a. Fanns det någon avi? Nej. Åkte till utlämningsstället och fick hämta ut det ändå som tur var. Påminnelse, där det påpekades att försändelsen måste hämtas ut senast den 25:e juli dök upp i mitten av augusti.Just fått psykbryt på Postmord...
HUR. JÄVLA. SVÅRT. SKA. DET. VARA. ATT. LÄGGA. BREV. I. RÄTT. JÄVLA. LÅDA.
Fruktansvärt svårt tydligen.
Har fått efterlysa flera fakturor. Men en hade jag förträngt, så den stackars rörmokaren ringde och undrade varför jag inte betalat.. Känns ju inte lite pinsamt att förklara att jag inte fått faktura och glömt att efterlysa.Bett honom maila över den istället.
Själv skickar jag alla mina fakturor via mail.
LejongapFörresten, ngn som vet vad dessa blomster heter? Fick av en kompis, men ingen vet
Visa bifogad fil 19379
Det är inte lejongap? Ser inte jättebra utan glasögonen, men det skulle kunna vara!Förresten, ngn som vet vad dessa blomster heter? Fick av en kompis, men ingen vet
Visa bifogad fil 19379
Har haft middagsgäster som precis gick hem. Min kompetenta politik-kompis skulle upp tidigt och verkade rätt trött och sliten men vi fick iaf lite kvalitets(vin )-tid!
Min fotografkompis plåtade en kul "familjebild" på mig och Givovanni, min mkt väluppfostrade porslinshund Hen har fått ett halsband från Marc Jacobs. Oerhört klädsamt!
Visa bifogad fil 19378