Vad gör vi nu då? XCIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just fått psykbryt på Postmord...
HUR. JÄVLA. SVÅRT. SKA. DET. VARA. ATT. LÄGGA. BREV. I. RÄTT. JÄVLA. LÅDA.

Fruktansvärt svårt tydligen.
Har fått efterlysa flera fakturor. Men en hade jag förträngt, så den stackars rörmokaren ringde och undrade varför jag inte betalat.. Känns ju inte lite pinsamt att förklara att jag inte fått faktura och glömt att efterlysa.Bett honom maila över den istället.
Själv skickar jag alla mina fakturor via mail.
Som med mitt körkort. Jag var lite sent ute att förnya det, men räknade ut att det skulle hinna fram innan det gamla blev ogiltigt. Räknade med att avin skulle ligga i brevlådan den 21 juli när jag kom hem från semestern. Gamla gick ut den 22:a. Fanns det någon avi? Nej. Åkte till utlämningsstället och fick hämta ut det ändå som tur var. Påminnelse, där det påpekades att försändelsen måste hämtas ut senast den 25:e juli dök upp i mitten av augusti.

Städat hos landisarna och plockat in nya maskrosblad och grenar till dem. Packat spixi ungar, ska åka och posta dem snart. Måste köpa fler Postens blå påsar.
Ikväll ska jag på möte i Akvarieföreningen.
Hoppas att ryggen inte börjar :devil: med mig, har fått tagit en av mina starka värktabletter

En fd kollega kom förbi med en citroncheesecake och godis som hon sa att hon inte ville ha hemma för att hon skulle äta upp dem då :nailbiting: men vi då??
Tur att det verkar vara choklad som jag inte gillar (jag tittar inte närmare :angel:) men citron cheesecaken var jag tvungen att prova. Mmmmm :d Vi som är bara tre i vårt kontorsrum idag ... och den är ganska stor :cautious:

Hade några missade samtal efter långdusch. Ett voicemessage. Ringde för att höra vem som vill vad.
Fickringning.. Hörde dansk genomgång av fysiska prob på häst. Ok, det var sambon.:laugh:

I gar regnade det forsta gangen sedan mitten pa Maj. Det regnade pa riktigt sa att det blev blott pa marken. Nu ar sommar torkan officiellt over och vi raknar med atminstone en manad av typ; "Svenskt sommar vader". :p
Det kandes riktigt skont att ta pa sig langarmat nar jag gick ut i gar, men lagom tills jag kom hem igen hade jag redan trottnat.:cautious:

Har suttit vid symaskinen så gott som hela dagen. Nu har jag slut på idéer! Vad ska jag sy för nånting? Har massor med stuvar jag behöver göra nåt med.. Får ägna kvällen åt att idé-googla och pinteresta.

Har haft middagsgäster som precis gick hem. Min kompetenta politik-kompis skulle upp tidigt och verkade rätt trött och sliten men vi fick iaf lite kvalitets(vin :angel: )-tid!
Min fotografkompis plåtade en kul "familjebild" på mig och Givovanni, min mkt väluppfostrade porslinshund :p Hen har fått ett halsband från Marc Jacobs. Oerhört klädsamt! :D

85172C59-C943-46FE-9A53-9456F025A400.webp

Förresten, ngn som vet vad dessa blomster heter? Fick av en kompis, men ingen vet

38DD853D-90DE-426D-A6DC-087C82C1DA5E.webp

Har haft middagsgäster som precis gick hem. Min kompetenta politik-kompis skulle upp tidigt och verkade rätt trött och sliten men vi fick iaf lite kvalitets(vin :angel: )-tid!
Min fotografkompis plåtade en kul "familjebild" på mig och Givovanni, min mkt väluppfostrade porslinshund :p Hen har fått ett halsband från Marc Jacobs. Oerhört klädsamt! :D

Visa bifogad fil 19378

Satan vad duktig du är med färger! Både kläder och inredning - jättefina kombinationer.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är admin för jobbets Facebooksida och har stött på lite problem. Chefen, vars privata e-mail är kopplad till sidan, har slutat och...
Svar
11
· Visningar
565
Senast: tott
·
Hemmet Nu är det klart! 1 april börjar jag min nya tjänst i Härnösand. Det ser jag verkligen fram emot, efter alldeles för många år i Skåne...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
2 533
Senast: Mirtai
·
Skola & Jobb Arbetsförmedlingen vill utreda vad jag har för verklig arbetsförmåga. Det välkomnar jag. Haken är att jag har fått ställa av min bil av...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
14 623
Senast: astronaut
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
492

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda-24
  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Födda 2024

Omröstningar