Vad gör vi nu då? XCIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Regnet smattrar.

Jag trotsade det och körde tre skottkärror ved in i skjulet trots allt. Det är oroväckandemånga kubik ute fortfarande.

Köpte 25 kubik men han är generös så jag är helt övertyygad om att det är rätt mycket mer..... Kul men det är ett jobb att köra in och stapla för ett skröppel....
Imorgon är det nämnd hela eftermiddagen och på torsdag har jag ett styrelsemöte i distriktet. Så fredag kväll kan jag köra igen. Och så under helgen. Men jag orkar inte så många timmar i taget.

Gah.

Jag har varit i stallet en sväng och tränat pålle. Det var kul och vi båda behöver komma igång. Bra för själen med!
Ikväll tänker jag vara ledig och inte jobba mer. Netflix och vovvi! Och te! Min te-knarkar-säsong har börjat because of BURR.
Samma här, te är livet. Nu är designen på årets tekalender klar också så snart dags att beställa :)

Blä maken hemma sjuk och jag undrar om jag håller på att bli sjuk..
Jag har varken tid eller råd att vara sjuk den här månaden :(

Ska snart plugga matte, sen blir det BUP i eftermiddag.
Men är så omotiverad att plugga, matte-siffrorna flyter liksom ihop och jag har svårt att se det logiska i hur man hittar nollvärden i siffror. Noll för mig är just 0, och inte tex -1 och 5 som kan bli svaret :meh:

Just fått psykbryt på Postmord...
HUR. JÄVLA. SVÅRT. SKA. DET. VARA. ATT. LÄGGA. BREV. I. RÄTT. JÄVLA. LÅDA.

Fruktansvärt svårt tydligen.
Har fått efterlysa flera fakturor. Men en hade jag förträngt, så den stackars rörmokaren ringde och undrade varför jag inte betalat.. Känns ju inte lite pinsamt att förklara att jag inte fått faktura och glömt att efterlysa.Bett honom maila över den istället.
Själv skickar jag alla mina fakturor via mail.

Och snart åker min ruggade platta ut genom fönstret. Eller om jag åker upp till 8 vån och hivar skiten.

Men jag ska nog gå och fika innan jag bestämmer mig.....

Hasade mig till affären i pyjamas för att köpa lammfärs. Ska bjuda på middag ikväll. Tänkte undvika mardrömmen att handla tillsammans med stans alla barnfamiljer i em. Tyvärr gapade hyllan tom och infon var att "leveransen nog kommer i eftermiddag" :banghead: Hasade mig hem och sitter nu i soffan, dricker kaffe och tycker synd om mig själv pga är vaken.
Har försökt väcka min fotograf utan resultat. Tänkte att det är lika bra att plåta idag, soligt och fint. Blåser iofs som satan, men går att söka lä bakom huset. Antar dock att han lär vakna vid 14-15-snåret i vanlig ordning :laugh: men försöka duger ju :p

Just fått psykbryt på Postmord...
HUR. JÄVLA. SVÅRT. SKA. DET. VARA. ATT. LÄGGA. BREV. I. RÄTT. JÄVLA. LÅDA.

Fruktansvärt svårt tydligen.
Har fått efterlysa flera fakturor. Men en hade jag förträngt, så den stackars rörmokaren ringde och undrade varför jag inte betalat.. Känns ju inte lite pinsamt att förklara att jag inte fått faktura och glömt att efterlysa.Bett honom maila över den istället.
Själv skickar jag alla mina fakturor via mail.

Säger bara: e-faktura!

Jag måste shoppa nya sov t-shirts, jag har sovit sönder varenda en, de är alldeles håliga på ryggen :crazy:
Men de har varit med ganska länge nu ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är admin för jobbets Facebooksida och har stött på lite problem. Chefen, vars privata e-mail är kopplad till sidan, har slutat och...
Svar
11
· Visningar
565
Senast: tott
·
Hemmet Nu är det klart! 1 april börjar jag min nya tjänst i Härnösand. Det ser jag verkligen fram emot, efter alldeles för många år i Skåne...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 446
Skola & Jobb Arbetsförmedlingen vill utreda vad jag har för verklig arbetsförmåga. Det välkomnar jag. Haken är att jag har fått ställa av min bil av...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
14 623
Senast: astronaut
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
492

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka