Vad gör vi nu då? XCIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Borde äta lunch. Magen är arg så jag har ingen matlust. Men det blir inte bättre av att inte äta.
Försöker komma på något lämpligt som jag kan tänka mig går ner med. Slösurfar lite under tiden

G'morgon ...

Det regnar igen. :cautious: Regn EN dag kandes sa refreshing ... men det regnade i forrgar for forsta gangen sedan Maj ... sedan regnade det i en halvtimma i gar ... och nu regnar det igen :meh: Vi behovde inte alls rusa in i Oregon's regnklimat sa har. Jag ser hur ler-perioden tar fart ... suck.

mornin.webp

G'morgon ...

Det regnar igen. :cautious: Regn EN dag kandes sa refreshing ... men det regnade i forrgar for forsta gangen sedan Maj ... sedan regnade det i en halvtimma i gar ... och nu regnar det igen :meh: Vi behovde inte alls rusa in i Oregon's regnklimat sa har. Jag ser hur ler-perioden tar fart ... suck.

Visa bifogad fil 19407
Har regnat och blåst som tusan här också, vi blev ett partytält fattigare igår när det blåste. Blev inte mycket kvar av det

Trötter här. Har bytt vatten till landisar, rastat Lady*2.
Träffat min Kp - vi var till Ikea, ÖoB, Återbruket, Erikshjälpen, Rusta och Lidl.
Köpte lådor jag ska ha mina akvarieprylar och fiskmat i, under min säng. Ska röja där i helgen

Väntar på en pizza som jag har i ugnen nu :d Tyckte att jag var värd den efter allt idag. Jobbade först (och förvånade några kollegor genom att inte kunna en administrativ sak där. De tror visst att jag kan i princip allt :p ), sedan gick jag en rejäl långpromenad. Nu är jag HUNGRIG.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är admin för jobbets Facebooksida och har stött på lite problem. Chefen, vars privata e-mail är kopplad till sidan, har slutat och...
Svar
11
· Visningar
565
Senast: tott
·
Hemmet Nu är det klart! 1 april börjar jag min nya tjänst i Härnösand. Det ser jag verkligen fram emot, efter alldeles för många år i Skåne...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
2 543
Senast: Mirtai
·
Skola & Jobb Arbetsförmedlingen vill utreda vad jag har för verklig arbetsförmåga. Det välkomnar jag. Haken är att jag har fått ställa av min bil av...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
14 623
Senast: astronaut
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
492

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda-24
  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Födda 2024

Omröstningar