Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Satan vad duktig du är med färger! Både kläder och inredning - jättefina kombinationer.
Har regnat och blåst som tusan här också, vi blev ett partytält fattigare igår när det blåste. Blev inte mycket kvar av detG'morgon ...
Det regnar igen. Regn EN dag kandes sa refreshing ... men det regnade i forrgar for forsta gangen sedan Maj ... sedan regnade det i en halvtimma i gar ... och nu regnar det igen Vi behovde inte alls rusa in i Oregon's regnklimat sa har. Jag ser hur ler-perioden tar fart ... suck.
Visa bifogad fil 19407
Gladiolusar? Kanske fel stavning dockFörresten, ngn som vet vad dessa blomster heter? Fick av en kompis, men ingen vet
Visa bifogad fil 19379
Här växer det också. Vilket är bra, för det finns maskrosblad till mina snäckor änKlippt den gräsmattan igen Tänker den aldrig sluta växa
Så nu tröstar jag mig med lite vin o choklad, så det så!
Ja, jag skördar en del godis till hamstern också. Jag kan fortfarande plocka klöverblommor och dom hänger jag på tork till vintern.Här växer det också. Vilket är bra, för det finns maskrosblad till mina snäckor än
jag plockar maskrosblad, klöver, gräs och kvistar till mina landisarJa, jag skördar en del godis till hamstern också. Jag kan fortfarande plocka klöverblommor och dom hänger jag på tork till vintern.
Men det kan räcka med klippning nu...
Vi plockar samma till hamstern...jag plockar maskrosblad, klöver, gräs och kvistar till mina landisar
ok, fast mina "odjur" vill ha det färskt. Inte torkatVi plockar samma till hamstern...