Vad gör vi nu då? Del XCVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dukat upp för middag i garderoben! :D

27504

For forsta gangen pa ett par ar fick Tater Tot for sig att skalla ut ett par hundar som gick forbi. :cautious: Han var i en liten "hund rast" gard och gjorde sin business medan jag stod och hangde vid grinden. Han studerade de tva som kom och bestamde sig for att skalla ut dem. :crazy: Han slutade inte fast jag sa ifran. :rage:
Det var lange sedan sist och det ar alltsa dags att backa tillbaka lite och jobba lite mer pa det igen. I och for sig beror det nog pa att Diva loper, nar jag tanker efter, de tva var mellan oss gick mot var Husbuss.

Gått till kiosken och hämtat ut lite paket.
Sedan städat hos landisarna. Fy vad det kryllar av gråsuggor nu. Dags att sälja av några - när jag har fått tag i lämpliga burkar och kartonger till dem.
Städat lite innerfilter nu. De ska få mygglarver nu ikväll

Nu börjar all spänning och stress som jag har haft hela helgen att släppa
Är super trött och tiniutisen är sky hög

Funderar på om jag ska krya ner i sängen med ljudboken brevid katten som redan ligger där eller plocka undan lite på köksbordet?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag kommer åka buss till jobbet framöver. Det innebär en promenad på cirka tio minuter till stationen. I höstrusket och vinterkylan...
2 3
Svar
50
· Visningar
1 302
Senast: sthu
·
Mat Jag pendlar en bit till det nya jobbet (tåg, buss) och för att inte behöva gå upp ännu tidigare har jag börjat äta frukost på tåget...
Svar
16
· Visningar
907
Senast: Milosari
·
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
56 57 58
Svar
1 152
· Visningar
30 919
Samhälle Snart är vintern på intågande (😎) och som erfaren yrkeschaufför blir det tydligare och tydligare att Sveriges (åtminstone på många...
2
Svar
32
· Visningar
1 476
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar