+1 timme och 45 minuter på flexen idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har ingen aning om hur länge de håller, men jag behöver 2 stycken och har inte en tusenlapp över att sätta sprätt på.Men hur länge förväntas de hålla då? Femhundra kronor kan ju vara både jättemycket och jättelite beroende på livslängd...
Jag ÄLSKAR att titta på "Vem bor här", men skulle absolut ALDRIG vilja vara deltagare....
Inte jag heller! Hade aldrig kunnat fejka "ååh och oooj" i mitt eget hem
Hade varit liiiiite svårt med en rundvandring i ditt hem dock.....Haha tänker mig själv i mitt hem och ba ”åhhh spännande med en italiensk vinthund i porslin i naturlig storlek... kul med bordellig franslampa... oj vad många gucciväskor... ehhh vem kan bo här?
Haha..... Jag tänker mest på hur hemskt det hade varit med folk (och TV-kameror) som hade skärskådat vartenda hörn av huset....Inte jag heller! Hade aldrig kunnat fejka "ååh och oooj" i mitt eget hem
Den verkar godkänd... !Köksön är på plats
Fast kanske om jag hade pyntat dammråttorna lite....rosetter i håret, kanske? Eller små söta hattar?Haha..... Jag tänker mest på hur hemskt det hade varit med folk (och TV-kameror) som hade skärskådat vartenda hörn av huset....
"Åh, kolla! En dammråtta!!"
Om man är för sjuk för att gå till jobbet ,så är man för sjuk för att göra annat oxå.Ja ha vad ska jag göra i morgon, Förslag montages,