Ja men nu finns inget jobb längre och läkaren uppmuntrar till aktivitet.Om man är för sjuk för att gå till jobbet ,så är man för sjuk för att göra annat oxå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja men nu finns inget jobb längre och läkaren uppmuntrar till aktivitet.Om man är för sjuk för att gå till jobbet ,så är man för sjuk för att göra annat oxå.
Ja men nu finns inget jobb längre och läkaren uppmuntrar till aktivitet.
Det är väl en sanning med modifikation. Beror helt på varför man inte kan jobba.Om man är för sjuk för att gå till jobbet ,så är man för sjuk för att göra annat oxå.
Ett sanningens ord!Det är väl en sanning med modifikation. Beror helt på varför man inte kan jobba.
Ta en promenad i vårvädret! Sätt dig på ngt hak och glo på folk?
När man tänker att det vore kul att sitta i en bar och ”kolla på folk” Kanske skulle ha valt en annan dag och tidpunkt
Visa bifogad fil 26846
Förmodligen sover man bättre och mer avslappnat = mer utvilad, om man vet att man inte måste stiga upp vid en viss tid? Kanske?Kan någon förklara för mig varför jag är så vansinnigt trött på vardagar, men på helgen vaknar jag vid sex och är pigg som en lärka?
Låter härligt.... Ska strax hoppa i bilen och åka till jobbet - kanske lite mindre härligt, men helt okej ändå! Det ser ut att bli en fin solig dag idag också....Ligger fortfarande i sängen med en hund under täcket. Väntar på att klockan ska bli 06.30 så att jag kan lyssna på Morgonpasset. Ska småpula lite i huset under förmiddagen tänkte jag. Sedan kanske plantera lite utomhus.
Förmodligen sover man bättre och mer avslappnat = mer utvilad, om man vet att man inte måste stiga upp vid en viss tid? Kanske?