Vad gör vi nu då? Del XCVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Försöker få undan lite styrelsearbete, går sådär. Önskar att jag hade ett badkar, då hade jag tagit mig ett "dopp" för länge sedan. Tog en två timmar lång promenad tidigare och blev ordentligt nedkyld :(

Bakat tårta till sonen hela kvällen, min rygg hatar mig nu men nu står tårtan i kylen alla fall. Hoppas att den stabiliserar sig lite tills i morgon, tyckte den gled isär oroväckande lätt nu.

Satt och tittade på en kortfilm på youtube och blev alldeles betagen. Såg att samma gäng har gjort flera kortfilmer så har något att göra om jag inte kan sova hela natten :)

Nu har jag precis kommit hem fran en "titt pa stan" i Albuquerque. Hundarnas har motionerats, deras klor ar klippta/slipade (Tate vill ha dem klippta, Diva slipade ... och matte finner sig. :p) Tate har fatt ett rejalt bad och Diva en snabb genom skoljning ... Hon var inte lortig och dusch slangen till utomhus duschen var for kort sa jag hoppade over den riktiga duschen. :meh:
Jag har handlat ett par grejor jag maste ha till Seminariet, stadat och "packat" bilen sa det bara ar att lasta in och aka i morgon bitti. Nu skulle jag behova plocka undan lite och kanske kora en masking tvatt till, men har sitter jag 😳 Vi far se hur mycket mer jag gor i dag. Kanske inget?:D

Fy satan vad trött jag är! Och ont i ryggen har jag också. Tur jag ska till kiropraktor idag.

Kan någon förklara för mig varför jag är så vansinnigt trött på vardagar, men på helgen vaknar jag vid sex och är pigg som en lärka?

Ligger fortfarande i sängen med en hund under täcket. Väntar på att klockan ska bli 06.30 så att jag kan lyssna på Morgonpasset. Ska småpula lite i huset under förmiddagen tänkte jag. Sedan kanske plantera lite utomhus.

Ligger fortfarande i sängen med en hund under täcket. Väntar på att klockan ska bli 06.30 så att jag kan lyssna på Morgonpasset. Ska småpula lite i huset under förmiddagen tänkte jag. Sedan kanske plantera lite utomhus.
Låter härligt.... :) Ska strax hoppa i bilen och åka till jobbet - kanske lite mindre härligt, men helt okej ändå! Det ser ut att bli en fin solig dag idag också.... :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag kommer åka buss till jobbet framöver. Det innebär en promenad på cirka tio minuter till stationen. I höstrusket och vinterkylan...
2 3
Svar
50
· Visningar
1 302
Senast: sthu
·
Mat Jag pendlar en bit till det nya jobbet (tåg, buss) och för att inte behöva gå upp ännu tidigare har jag börjat äta frukost på tåget...
Svar
16
· Visningar
907
Senast: Milosari
·
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
56 57 58
Svar
1 152
· Visningar
30 907
Samhälle Snart är vintern på intågande (😎) och som erfaren yrkeschaufför blir det tydligare och tydligare att Sveriges (åtminstone på många...
2
Svar
32
· Visningar
1 476
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar