Vad gör vi nu då? Del XCVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hemma och äter lunch. Det blev tidigt idag, men det behövdes eftersom jag råkat ta på mig att köra två rundor idag istället för en :cautious: De två rundorna var en förut, men delades på två eftersom det blev så mycket av allt, och jag har sagt att jag vägrar köra allt på en gång. Men ja, nu gör jag det ändå, eftersom vi är så få som jobbar idag och allt är lite småkaos. Jag är den enda hos oss som har stenkoll på området, de flesta andra har ingen koll öht och tja... Det blir bäst så. Men jag undrar ju lite vad sjutton jag gett mig in på :p

Spenderat lite pengar i blombutiken :)

Bifogade filer

• BA9F2D51-83E8-4044-9D66-0000D693C966.webp
    BA9F2D51-83E8-4044-9D66-0000D693C966.webp
    182,8 KB · Visningar: 15
På jobb, Hunden har däckat på en stol i solskenet (ja jag är lite avis) jag har massor att göra men känner bara att jag vill åka hem ta en dusch och krypa ner i soffan.

Jag brukar maniskt läsa kontaktannonserna i land. Ofta är det superkorta och jävligt ospecifika. Man vill möta någon i sin egen ålder och man har ”allmänna intressen”. För mig mkt märkligt att hitta rätt med så lite info.
Den här var en av de längsta jag sett. Innehållet dock.. aningens eh.. oklart..
B5E2294C-0393-4801-AC23-62471A6DAE45.webp

Ska kolla på en bil efter jobbet och är så nervös att jag mår illa.

Vill verkligen lägga hela den här bilköpshistorian bakom mig snart.. men det är ju så mycket pengar och jag blir nojig och orolig :(

Jag har massa tråkjobb jag måste göra. Prokrastinerar på en makalös nivå. Har tvättat, borstat hunden, plockat ögonbrynen, kikat på carporten de bygger här utanför, pratat med pappa och sambo, haft hög musik och sjungit och dansat med stackars Vovvi, kollat typ allt som ens kan vara av minsta intresse på Buke, nätshoppat etc etc.. Nu är det väl bara att buckle down och göra't. Suuuck!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag kommer åka buss till jobbet framöver. Det innebär en promenad på cirka tio minuter till stationen. I höstrusket och vinterkylan...
2 3
Svar
50
· Visningar
1 302
Senast: sthu
·
Mat Jag pendlar en bit till det nya jobbet (tåg, buss) och för att inte behöva gå upp ännu tidigare har jag börjat äta frukost på tåget...
Svar
16
· Visningar
907
Senast: Milosari
·
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
56 57 58
Svar
1 145
· Visningar
30 779
Samhälle Snart är vintern på intågande (😎) och som erfaren yrkeschaufför blir det tydligare och tydligare att Sveriges (åtminstone på många...
2
Svar
32
· Visningar
1 476
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar