Jag STRYPER snart shettisen - hon är inne i en av sina rymmarperioder igen ! Tack och lov går det månader emellan varven, men hon är HELT omöjlig när hon håller på. Sedan - helt plötsligt - upphör det igen som om det aldrig hade hänt.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag STRYPER snart shettisen - hon är inne i en av sina rymmarperioder igen ! Tack och lov går det månader emellan varven, men hon är HELT omöjlig när hon håller på. Sedan - helt plötsligt - upphör det igen som om det aldrig hade hänt.....
Har man halvkass el på hagarna får man skylla sig själv som stallägareJag hade glömt hur det var att ha egensinnig urtidsponny när jag fick hem Islands-houdini på träning. Man får så mycket mindre att analysera, förebygga och förekomma med halvpantade halvblod.
Min ponnygubbe besinnade sig på äldre dagar. Men i ett stall med tråkiga hagar och kass el fick de försöka hämta in honom ca 20 ggr per dag. Inte poppis när han åt upp stallägarens tulpaner.
Har man halvkass el på hagarna får man skylla sig själv som stallägare
Blev RiverKollade upp dessa
Har bara varit på China Garden innan, den är sådär.