Vad gör vi nu då? Del XCVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag bläddrar direkt till dem varje gång. Älskar när det är någon som är 80 år och letar kärleken på ett så härligt positivt och levande sätt ex. Sen finns det ju ofta lite udda annonser om man skulle jämföra med ex Match etc. Skitkul!

Trevlig bonde 47 år med stor maskinpark söker...

Glad men ensam trots 457 kor...

Månskenspromenader till svinstallet- du och jag och våra stövlar...

Jag älskart.

Blev bjuden på lunch (mumsig bouillabaisse) av min mäklarkompis.
Nu har jag påbörjat projektet ”rensa garderober och byta till vår/sommar-garderob. Hittar såååå mkt snygga plagg jag glömt att jag hade! Så detta lär ta halva dagen pga måste testa allt. Kaozz :laugh:😅

Uppdatering sambons vän. Inte för att så många här kanske bryr sig men för att skriva av mig lite...

Helt avbrutet lårben (stack ut ur benet), brutna tår, butet smalben, sprickor i några revben, komprimerad nacke, bruten käke och tänderna i flisor.

Han kommer va på sjukhus/rehab lääänge.
Dom väckte upp honom idag. 5 dagar efter mc-olyckan på hans födelsedag. Han har ingen aning om någonting men dom tror att det är allt trauma plus smärtstillsnde droger och INTE hjärnskador.

Vi vet mer om några dagar.inga besök än mer än från närmsta familj

Blev bjuden på lunch (mumsig bouillabaisse) av min mäklarkompis.
Nu har jag påbörjat projektet ”rensa garderober och byta till vår/sommar-garderob. Hittar såååå mkt snygga plagg jag glömt att jag hade! Så detta lär ta halva dagen pga måste testa allt. Kaozz :laugh:😅

Rensat ut i min garderob rejält under de senaste åren så jag har insett att jag har knappt några kläder. Typ 2 klänningar, 2 jeans, 2 shorts... Ruggigt deprimerande.

Barnen är rätt goa här ibland. De knackade på hos mig i tvättstugan för de trodde att någon suttit på toa i över en timme och inte svarade när de knackade på. De var oroliga och undrade om jag kunde öppna toan och kolla om han behövde ambulans.

Det var jag som hade låst toan för handduksdispensern var trasig :D

Aktiv hund idag....

20190403_121743.webp

Hon har iallafall hållt inne med fisarna. :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag kommer åka buss till jobbet framöver. Det innebär en promenad på cirka tio minuter till stationen. I höstrusket och vinterkylan...
2 3
Svar
50
· Visningar
1 302
Senast: sthu
·
Mat Jag pendlar en bit till det nya jobbet (tåg, buss) och för att inte behöva gå upp ännu tidigare har jag börjat äta frukost på tåget...
Svar
16
· Visningar
907
Senast: Milosari
·
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
55 56 57
Svar
1 130
· Visningar
30 207
Samhälle Snart är vintern på intågande (😎) och som erfaren yrkeschaufför blir det tydligare och tydligare att Sveriges (åtminstone på många...
2
Svar
32
· Visningar
1 476
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar