Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj!!! Gick brandutbildning i måndags, men så galet var det inte där... hur kunde brandfilten slå i lågor?Har precis kommit tillbaka till kontoret efter genomförd brandutbildning. Skulle släcka en docka, vilket resulterade i att brandfilten slog i lågor så snart jag la den över dockan, och lite lenare armar pga bortbränt hår. Går bra nu
Måste du ha just Circadin? Melatonin AGB tror jag ingår i högkostnadsskyddet.Hade slut på circadin så fick hämta ut.
Eländet går ju inte på högkostnadsskyddet
Har 500kr kvar att leva på resten av månaden
Nåja
Har varit värre tider.
Får du tillbaka ngt på skatten?Hade slut på circadin så fick hämta ut.
Eländet går ju inte på högkostnadsskyddet
Har 500kr kvar att leva på resten av månaden
Nåja
Har varit värre tider.
@Sonic76 :Måste du ha just Circadin? Melatonin AGB tror jag ingår i högkostnadsskyddet.
I alla fall inte på den äkta mattan som var två veckor gammal.Klart att hunden ska kräka på mitt nymoppade golv
Nu tupplur!
Ja man får läsa men måste då vara inloggad och eftersom man blir automatiskt utloggad är det helt klart sämre än som förr då de kom direkt till mailen istället.Hur funkar Hästnet numera? Får man svar inne på hemsidan?
Nope och hade jag så hade kfm norpat detFår du tillbaka ngt på skatten?
Ja tydligen är regeln att första utskrivningen måste det vara circadinMåste du ha just Circadin? Melatonin AGB tror jag ingår i högkostnadsskyddet.
Vad konstigt. Jag fick AGB av min doktor trots att jag egentligen ville ha Circadin som ska ha depåeffekt.Ja tydligen är regeln att första utskrivningen måste det vara circadin
Ska få det andra sen.
Eftersom ABG är ett licenspreparat så är det dyrt att skriva ut, därför de här iaf skriver ut circadin förstVad konstigt. Jag fick AGB av min doktor trots att jag egentligen ville ha Circadin som ska ha depåeffekt.