Vad gör vi nu då? Del XCVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitta ridlektionen på ridskolan idag, både skönt och tråkigt. Skönt för att slippa åka till två stall på onsdagar, men tråkigt för ridläraren är bra!

Har precis kommit tillbaka till kontoret efter genomförd brandutbildning. Skulle släcka en docka, vilket resulterade i att brandfilten slog i lågor så snart jag la den över dockan, och lite lenare armar pga bortbränt hår. Går bra nu :cautious::o
Oj!!! Gick brandutbildning i måndags, men så galet var det inte där... hur kunde brandfilten slå i lågor?

Hade slut på circadin så fick hämta ut.
Eländet går ju inte på högkostnadsskyddet
Har 500kr kvar att leva på resten av månaden
Nåja
Har varit värre tider.

Nu har bedövningen släppt helt för tusan vad ont jag har! Hoppas kortison hjälper, det har varit så skönt att vara smärtfri den här eftermiddagen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag kommer åka buss till jobbet framöver. Det innebär en promenad på cirka tio minuter till stationen. I höstrusket och vinterkylan...
2 3
Svar
50
· Visningar
1 302
Senast: sthu
·
Mat Jag pendlar en bit till det nya jobbet (tåg, buss) och för att inte behöva gå upp ännu tidigare har jag börjat äta frukost på tåget...
Svar
16
· Visningar
907
Senast: Milosari
·
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
55 56 57
Svar
1 130
· Visningar
30 180
Samhälle Snart är vintern på intågande (😎) och som erfaren yrkeschaufför blir det tydligare och tydligare att Sveriges (åtminstone på många...
2
Svar
32
· Visningar
1 476
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar