Jag fick det! Äntligen! Nu ska jag bli bibliotekarie igen! Samt köpa hus och flytta från stan till landet?? Ursäkta mig medan jag andas i en påse här...
Kul! Grattis!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag fick det! Äntligen! Nu ska jag bli bibliotekarie igen! Samt köpa hus och flytta från stan till landet?? Ursäkta mig medan jag andas i en påse här...
GRATTIS!!!Jag fick det! Äntligen! Nu ska jag bli bibliotekarie igen! Samt köpa hus och flytta från stan till landet?? Ursäkta mig medan jag andas i en påse här...
Jag brukar maniskt läsa kontaktannonserna i land. Ofta är det superkorta och jävligt ospecifika. Man vill möta någon i sin egen ålder och man har ”allmänna intressen”. För mig mkt märkligt att hitta rätt med så lite info.
Den här var en av de längsta jag sett. Innehållet dock.. aningens eh.. oklart.. Visa bifogad fil 27543
Jag brukar maniskt läsa kontaktannonserna i land. Ofta är det superkorta och jävligt ospecifika. Man vill möta någon i sin egen ålder och man har ”allmänna intressen”. För mig mkt märkligt att hitta rätt med så lite info.
Den här var en av de längsta jag sett. Innehållet dock.. aningens eh.. oklart.. Visa bifogad fil 27543
Observera rökfriMänniskan måste ju vara rejält galen alt pårökt. Möjlig kombo?
Vilken av dem tycker du är bäst?Ska snart åka in till stan för att äta det traditionella Kinabuffén...
Men att LAND ens har kontaktannonser?! Läser varje vecka men aldrig ens sett dem.
Mvh Blind
Stort grattis @Halfrek !!
China River och Dragon PlaceVilken av dem tycker du är bäst?
Kollade upp dessaChina River och Dragon Place
Människan måste ju vara rejält galen alt pårökt. Möjlig kombo?
Människan måste ju vara rejält galen alt pårökt. Möjlig kombo?
Jag borde äta men har noll inspiration att laga mat. Det lutar åt att jag åker iväg och köper något färdigt.
I morgon tycks det äntligen bli dags för provridning av en häst jag blev tillfrågad om för länge sen. Jag är lite nervös faktiskt.
Halvblod. Sto med humör. Snäll men lite nervig. Hon är inte fullt igång p.g.a. sjuk matte och väljer sina människor. Det kan också hända att jag i stället provrider ägarens andra häst som är en sån som alla kan rida. Vi får se hur det känns i morgon.Kul! Vad är det för häst?
MEN så kul det låter Grattis!!Jag fick det! Äntligen! Nu ska jag bli bibliotekarie igen! Samt köpa hus och flytta från stan till landet?? Ursäkta mig medan jag andas i en påse här...