Vad gör vi nu då? Del XCVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gjort otroligt mycket idag, så nu förtjänar jag att ha en lugn kväll. Ska sätta ut en av hästarna på annons, det känns som en lagom sista uppgift. Väntar på att mannen ska komma hem, han ska köra en vända till tippen idag. Älskar att slänga saker, även om det i detta faller bara är wellpapp.

Jag brukar maniskt läsa kontaktannonserna i land. Ofta är det superkorta och jävligt ospecifika. Man vill möta någon i sin egen ålder och man har ”allmänna intressen”. För mig mkt märkligt att hitta rätt med så lite info.
Den här var en av de längsta jag sett. Innehållet dock.. aningens eh.. oklart.. Visa bifogad fil 27543

Men att LAND ens har kontaktannonser?! Läser varje vecka men aldrig ens sett dem.

Mvh Blind

Stort grattis @Halfrek !! :banana:

Jag brukar maniskt läsa kontaktannonserna i land. Ofta är det superkorta och jävligt ospecifika. Man vill möta någon i sin egen ålder och man har ”allmänna intressen”. För mig mkt märkligt att hitta rätt med så lite info.
Den här var en av de längsta jag sett. Innehållet dock.. aningens eh.. oklart.. Visa bifogad fil 27543

Människan måste ju vara rejält galen alt pårökt. Möjlig kombo?

Men att LAND ens har kontaktannonser?! Läser varje vecka men aldrig ens sett dem.

Mvh Blind

Stort grattis @Halfrek !! :banana:

Jag bläddrar direkt till dem varje gång. Älskar när det är någon som är 80 år och letar kärleken på ett så härligt positivt och levande sätt ex. Sen finns det ju ofta lite udda annonser om man skulle jämföra med ex Match etc. Skitkul!

96342557-7064-4919-BD3E-8317956EE789.webp

Jag borde äta men har noll inspiration att laga mat. Det lutar åt att jag åker iväg och köper något färdigt.

I morgon tycks det äntligen bli dags för provridning av en häst jag blev tillfrågad om för länge sen. Jag är lite nervös faktiskt.

Kul! Vad är det för häst?

Har nu iaf hasat mig, eller ja.. mer dansat mig.. ner till sambons kontor för att skriva ut lite saker som är bättre på den skrivaren. Framsteg.. Närmar mig jobb sakta men säker..
Fan vad kallt golvet var här nere! Burr! Pallar inte elda. Så skriver ut och rymmer upp till mitt eget igen. Älskar att jag har så mycket fönster och vårljuset och värmen kommer in. :heart

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag kommer åka buss till jobbet framöver. Det innebär en promenad på cirka tio minuter till stationen. I höstrusket och vinterkylan...
2 3
Svar
50
· Visningar
1 302
Senast: sthu
·
Mat Jag pendlar en bit till det nya jobbet (tåg, buss) och för att inte behöva gå upp ännu tidigare har jag börjat äta frukost på tåget...
Svar
16
· Visningar
907
Senast: Milosari
·
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
56 57 58
Svar
1 145
· Visningar
30 768
Samhälle Snart är vintern på intågande (😎) och som erfaren yrkeschaufför blir det tydligare och tydligare att Sveriges (åtminstone på många...
2
Svar
32
· Visningar
1 476
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar