Vad gör vi nu då? Del XCVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter och jämför span för att ge bort i present.
Skrev ut ett gäng kort tidigare idag och nu ska min morbror fru göra iordning ett kollage som hon är superduktig på (hon gör ofta helt magnifika julkort etc helt själv).

Men det var inte helt enkelt att välja ut ett spa faktiskt. Har tre kandidater men ska höra med några till eftersom vi får ihop med presenten.
Hade själv älskat att få en spaweekend i present :D
När jag läste det första tänkte jag bara: vem ger bort ett span i present
Men haha det var spa ju

Jag måste bara få skrika lite..

Men..

ATT DET SKA VARA SÅ JÄVLA SVÅRT ATT KOMMA TILL SKOTT ATT BOKA EN TID MED NÅGON SOM SÖKER EN UPPREPAT NÄR DET HANDLAR OM ATT STÖD 2 MILJONER KRONOR TILL SITY FÖRETAG

Så. Nu känns det bättre.

Jag måste bara få skrika lite..

Men..

ATT DET SKA VARA SÅ JÄVLA SVÅRT ATT KOMMA TILL SKOTT ATT BOKA EN TID MED NÅGON SOM SÖKER EN UPPREPAT NÄR DET HANDLAR OM ATT STÖD 2 MILJONER KRONOR TILL SITY FÖRETAG

Så. Nu känns det bättre.
Någon ska stödja ditt företag med 2 miljoner och du har svårt att boka in en tid för detta?

Min nya hane Elvis
20190401_100527.webp

Jag har drabbats av extrem trötthet. Vill bara sova hela tiden och huvudet känns som inbäddat i bomull. Tror det beror på allergi.

Satt ute en timme under lunchen och slumrade i solen idag :angel::love: När jag kom in och såg mig i en spegel så undrade jag om jag har bränt mig redan ... :cautious::o

Lammgrytan puttrar på spisen. Har förberett en passionsfrukt-curd till efterrätten. Har absolut inget att göra, överväger att smita ut på en promenad eller glo på netflix. Svåra val i livet :p

Fått en tid till psykiatrin. För info om bipolär sjukdom. Jag tror nog jag har rätt god koll med tanke på att jag varit på flera såna träffar innan. Är det ok att avboka? Det passar dessutom extremt dåligt med jobbet just den dagen..

Fick precis bekräftelse på att jag är anmäld till halvmara på Oslo Marathon i september. Sprang förra året också så jag är nog idiot som ställer upp även i år :rofl:

Jag stör mig på att armaturer för växtbelysning är så dyrt. Nu har jag lyckats hitta en armatur för ett lysrör men prislappen är på över 500 kronor. Jag som trodde det skulle bli lätt att hitta nån armatur till lysrören jag köpte. När jag googlar så lyckas jag annars bara hitta lysrör men inte armaturer.

Jag stör mig på att armaturer för växtbelysning är så dyrt. Nu har jag lyckats hitta en armatur för ett lysrör men prislappen är på över 500 kronor. Jag som trodde det skulle bli lätt att hitta nån armatur till lysrören jag köpte. När jag googlar så lyckas jag annars bara hitta lysrör men inte armaturer.
Men hur länge förväntas de hålla då? Femhundra kronor kan ju vara både jättemycket och jättelite beroende på livslängd...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag kommer åka buss till jobbet framöver. Det innebär en promenad på cirka tio minuter till stationen. I höstrusket och vinterkylan...
2 3
Svar
50
· Visningar
1 302
Senast: sthu
·
Mat Jag pendlar en bit till det nya jobbet (tåg, buss) och för att inte behöva gå upp ännu tidigare har jag börjat äta frukost på tåget...
Svar
16
· Visningar
907
Senast: Milosari
·
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
56 57 58
Svar
1 153
· Visningar
30 966
Senast: Enya
·
Samhälle Snart är vintern på intågande (😎) och som erfaren yrkeschaufför blir det tydligare och tydligare att Sveriges (åtminstone på många...
2
Svar
32
· Visningar
1 476
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar