Ja varför skulle du inte våga ?Vågar en tvätta en ullkjol hemma? Har köpt en begagnad.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja varför skulle du inte våga ?Vågar en tvätta en ullkjol hemma? Har köpt en begagnad.
Det brukar finnas "ull/ylle-program" 30 grader på tvättmaskiner, kolla om du har det. Då är det inga problemVågar en tvätta en ullkjol hemma? Har köpt en begagnad.
För att det står kemtvättJa varför skulle du inte våga ?
Även fast det står kemtvätt?Det brukar finnas "ull/ylle-program" 30 grader på tvättmaskiner, kolla om du har det. Då är det inga problem
Även fast det står kemtvätt?
Kör du med ulltvättmedel?Jepp det är mer regel än undantag att det står kem. Speciellt designerkläder står det i stort sett alltid kem, gissar att det är mer som att de vill har ryggen fri typ.
Skulle gissa säkert halva min garderob är märkt kem, men jag brukar tvätta det mesta i 30 grader ull/siden-tvätt. På vissa tvättmaskiner heter det typ 30 mjuktvätt eller likn. Viktigast är att du torkar rätt, inte på värme, såklart inte tumlar. Ibland kan du behöva sträcka ngt och plantorka. Tvätta inte heller för ofta i onödan.
Kör du med ulltvättmedel?
Nej det heter gaffatejpPrecis haft en diskussion om vad olika tejp heter. Silvertejp heter tydligen även Jesustejp, hade jag ingen aning om