Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men fy. Snö som stannade kvar också? I så fall tycker jag att du lägger dig igen och inte tittar ut förrän den är borta
Det har snöat här också. Det är inte mer än att marken är pudrad men ändå...Det har snöat inatt... det var inte ok någonstans!
Det har snöat här också. Det är inte mer än att marken är pudrad men ändå...
Men jösses. Föra över pengar till konto kan man ju göra i mobilen om inte swish funkar. Låter som en bortförklaring för att hen inte har pengarna.....Känner mig på dåligt humör... är aldrig på dåligt humör Låg och surade i sängen på att folk verkligen SLÄNGER igen hissdören så att man inte kan sova. Sen var jag sur över att min lugg var ful när jag skulle fixa håret. Blev till och med sur på att det blåste nyss
Är också sur på en bekant ville att jag skulle köpa en väska åt henne (eftersom jag har rabatt i butiken). Jag gjorde detta, gav henne väskan och bad henne swisha över 3.500 kr. Då säger hon att ”just ja min swish funkar ju inte men jag för över till ditt konto nästa v”. Ingen big deal men jag blev sur att hon inte nämnde det innan och bara antog att hag ville ligga ute med 3.500 till nästa v.
Jepp jag är allmänt sur idag
Men jösses. Föra över pengar till konto kan man ju göra i mobilen om inte swish funkar. Låter som en bortförklaring för att hen inte har pengarna.....
Känner mig på dåligt humör... är aldrig på dåligt humör Låg och surade i sängen på att folk verkligen SLÄNGER igen hissdören så att man inte kan sova. Sen var jag sur över att min lugg var ful när jag skulle fixa håret. Blev till och med sur på att det blåste nyss
Är också sur på en bekant ville att jag skulle köpa en väska åt henne (eftersom jag har rabatt i butiken). Jag gjorde detta, gav henne väskan och bad henne swisha över 3.500 kr. Då säger hon att ”just ja min swish funkar ju inte men jag för över till ditt konto nästa v”. Ingen big deal men jag blev sur att hon inte nämnde det innan och bara antog att hag ville ligga ute med 3.500 till nästa v.
Jepp jag är allmänt sur idag
Då är hon bara oförskämd.Hon har pengarna, helt säker.