Vad gör vi nu då? Del XCVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
45 minuter kvar tills allt är klart i tvättstugan... Känner mig lite tokig som börjat boka tvättstugan varje söndagmorgon, men det passar mig perfekt och ingen annan verkar vilja tvätta då, så tja :p

Ingen snö här :) . Men det BLÅSER. I natt tog det i riktigt ordentligt. Jaja, det är väl typiskt vårväder!

Idag ska vi tapetsera en liten snutt till i köket, och sedan får vi se hur fortsättningen av dagen blir....

Min måste lista i huvudet börjar kortas ner och nu än jag bara skriva ner mina bokade tider och förbereda inför veckan som skall komma

Känner mig på dåligt humör... är aldrig på dåligt humör :cautious: Låg och surade i sängen på att folk verkligen SLÄNGER igen hissdören så att man inte kan sova. Sen var jag sur över att min lugg var ful när jag skulle fixa håret. Blev till och med sur på att det blåste nyss :meh:
Är också sur på en bekant ville att jag skulle köpa en väska åt henne (eftersom jag har rabatt i butiken). Jag gjorde detta, gav henne väskan och bad henne swisha över 3.500 kr. Då säger hon att ”just ja min swish funkar ju inte men jag för över till ditt konto nästa v”. Ingen big deal men jag blev sur att hon inte nämnde det innan och bara antog att hag ville ligga ute med 3.500 till nästa v.

Jepp jag är allmänt sur idag :meh:

Känner mig på dåligt humör... är aldrig på dåligt humör :cautious: Låg och surade i sängen på att folk verkligen SLÄNGER igen hissdören så att man inte kan sova. Sen var jag sur över att min lugg var ful när jag skulle fixa håret. Blev till och med sur på att det blåste nyss :meh:
Är också sur på en bekant ville att jag skulle köpa en väska åt henne (eftersom jag har rabatt i butiken). Jag gjorde detta, gav henne väskan och bad henne swisha över 3.500 kr. Då säger hon att ”just ja min swish funkar ju inte men jag för över till ditt konto nästa v”. Ingen big deal men jag blev sur att hon inte nämnde det innan och bara antog att hag ville ligga ute med 3.500 till nästa v.

Men jösses. Föra över pengar till konto kan man ju göra i mobilen om inte swish funkar. Låter som en bortförklaring för att hen inte har pengarna.....

Slapp fm här och nu ska vi gå ut och ta tag i vedhanteringen. Äldsta dottern är inne på fjärde dagen med 39 i feber :arghh: Hon är nerbäddad i soffan medan vi går ut en stund.

Mensvärken från helvetet plus nästa vecka får jag reda på hur det gått med jobben jag sökt. Ångest om jag får nått av dem och ångest om jag inte får 😂

🤮

Tio minuter nu utan tåg men med iskall blåst och blir sen till jobbet. Kul.

Bifogade filer

• 20190331_140151.webp
    20190331_140151.webp
    386,9 KB · Visningar: 17
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag kommer åka buss till jobbet framöver. Det innebär en promenad på cirka tio minuter till stationen. I höstrusket och vinterkylan...
2 3
Svar
50
· Visningar
1 302
Senast: sthu
·
Mat Jag pendlar en bit till det nya jobbet (tåg, buss) och för att inte behöva gå upp ännu tidigare har jag börjat äta frukost på tåget...
Svar
16
· Visningar
907
Senast: Milosari
·
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
56 57 58
Svar
1 153
· Visningar
30 996
Senast: Enya
·
Samhälle Snart är vintern på intågande (😎) och som erfaren yrkeschaufför blir det tydligare och tydligare att Sveriges (åtminstone på många...
2
Svar
32
· Visningar
1 476
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar