Vad gör vi nu då? Del XCVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag med. Hade min man reagerat sådär hade jag varit väldigt arg dagen efter.

Fattar inte riktigt vad problemet är ens.

Samma här. Samtidigt kanske man inte är helt bright när man typ somnat och ngt händer på småtimmarna.
Jag tänker dock också såhär i efterhand att @Seabaz överreagerade.

Är sååå nöjd just nu! :bump: Köpte en jättefin tavla för ett par veckor sedan där det fanns en matchande tavla av samma märke som tyvärr var slut där jag handlade. Har sedan letat typ på varenda webbshop som finns och den där jäkla tavlan har varit slut överallt :rage: Hittade den nu av nästan en slump på den lokala lilla butiken på den pyttelilla orten där jag jobbar. Så nu har jag varit och köpt den på lunchen :D

Var visserligen 3 ggr så dyr som där jag köpte den första tavlan, men vafan, nu har jag den i alla fall :D:love:

Ngn som vet, om en bank gjorde en överföring till mitt konto (annan bank) igår när kan jag tänkas se överföringen på mitt konto?

Försökt ringa veterinär och få akuttid åt hunden som har fått något skit i ögonen men det är fan hopplöst! Ringt hela Värmlands känns det som :arghh: Tillslut kunde en veterinär klämma in oss om ett par timmar så jag får äta nåt och sen sticka för det tar en timme att åka dit också.

Ja, men det är ju inte samma sak!
Köpte nåt vin från Golanhöjderna, placerat under den försiktiga skylten ”övriga länder”. Det var inte jättegott.

Rödvinet är inte bra (saft typ) men jag tycker Yarden vita (chardonnay) är riktigt nice!

Haft min BS på besök, hen stack efter en kort stund. Kan förstå det, nu när jag är dunder förkyld.
Varit till Apoteket och hämtat ut min Apodos.
Har så mkt att göra men ingen ork alls

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag kommer åka buss till jobbet framöver. Det innebär en promenad på cirka tio minuter till stationen. I höstrusket och vinterkylan...
2 3
Svar
50
· Visningar
1 302
Senast: sthu
·
Mat Jag pendlar en bit till det nya jobbet (tåg, buss) och för att inte behöva gå upp ännu tidigare har jag börjat äta frukost på tåget...
Svar
16
· Visningar
907
Senast: Milosari
·
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
54 55 56
Svar
1 105
· Visningar
29 357
Senast: sthu
·
Samhälle Snart är vintern på intågande (😎) och som erfaren yrkeschaufför blir det tydligare och tydligare att Sveriges (åtminstone på många...
2
Svar
32
· Visningar
1 476
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar