hopas det, har så lätt att bli deppad av sådant här men jag ska fan fixa detta.Vad tråkigt att höra! Men du hittar snart ett nytt jobb!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
hopas det, har så lätt att bli deppad av sådant här men jag ska fan fixa detta.Vad tråkigt att höra! Men du hittar snart ett nytt jobb!
Synd att du inte jobbar där jag handlar! jag behöver alltid sådan hjälp! Akut styling!Älskar när det kommer in osäkra kunder och bara "åh jag vet inte jag är helt lost.... du kanske kan hjälpa mig"... och behöver akuta stylingtips. Även kul med denna person som verkligen vågade gå helt utanför boxen. OCH blev jätteglad och suuuupernöjd!
Bra där! Klart du gör!hopas det, har så lätt att bli deppad av sådant här men jag ska fan fixa detta.
Ja, hon är bra .Vad gulligt @Magiana Du verkar ha en bra om omtänksam chef!
Tack, det var vänligt sagt!Bra där! Klart du gör!
Du är ju både smart och begåvad!
Spelar Gloria Estefan "Conga" (jävla dunderhit ändå haha), tar ett glas vin och kör några spontana danssteg. Grannen kikade in för att försöka fixa min dörr så att den inte går i lås när man slänger igen den. Nu är hon hemma och försöker hitta hennes "kom ihåg lapp" för ändamålet
En liten spärr vid låskolven? Om du öppnar dörren så brukar det finnas en mojäng att peta upp eller ner.
Med vänlig hälsning,
Utelåst otaliga gånger
Hon höll på att peta med den men det funkade ej, hon har samma dörr och skulle kolla vad hon skrivit ner/ fått för info. Är fett paranoid, trots att jag har två kompisar i stan som har nycklar. Kul om man står där och "skulle bara" kasta sopor i sopnedkastet liksom. Kaoset
Det gjorde jag mitt i vintern kl 04. Och då hade vi sopnedkast utanför huset. Jäääj! Som tur var kom en nattarbetande granne inom 10 min och jag kunde komma in i trapphuset. Hade ingen mobil och ville inte gärna behöva övernatta i en snödriva. Rekommenderas icke!Hon höll på att peta med den men det funkade ej, hon har samma dörr och skulle kolla vad hon skrivit ner/ fått för info. Är fett paranoid, trots att jag har två kompisar i stan som har nycklar. Kul om man står där och "skulle bara" kasta sopor i sopnedkastet liksom. Kaoset
Det gjorde jag mitt i vintern kl 04. Och då hade vi sopnedkast utanför huset. Jäääj! Som tur var kom en nattarbetande granne inom 10 min och jag kunde komma in i trapphuset. Hade ingen mobil och ville inte gärna behöva övernatta i en snödriva. Rekommenderas icke!