Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu finns det en nyareFanns det inte en baktråd här på buke? Vi som bakar? Kollat bakåt samt sökt men hittar inte? Eller är jag blind?
Samma här....Vin funkar fast man jobbar imorgon
Ok, Åkte till Rom idag. Jag lyckades glömma checka in oss så det kostade 1100 kr extra, tappade min plånbok som nu är borta, jag missade läsa det finstilta för biluthyrning och de ville ha 8000 i deposition så vi har ingen bil fast den är betald och jag tappade mina glasögon så de har gått sönder...
Tack snälla Det mesta har löst sig, mannen kan laga glasögonen väl hemma, jag har med mig linser, vi ska hyra hoj på ett annat ställe istället och plånboken är upphittad på flygplatsen i SverigeDet låter som en sån där semester man skrattar åt om 20 år. Just nu måste det vara absolut skit. Du har naturligtvis spärrat alla korten? Kan någon låna dig 8000 även om det är ganska saftigt, du kommer få tillbaka det om du inte kraschar innan ni lämnar tillbaka bilen. Kan någon annan köra? Vet inte vilken styrka du har, men bättre nu på semestern än när du jobbar. Har du en drulle försäkring kan du säkert få tillbaka en del av kostnaden av glasögonen i alla fall.
Kramar och hoppas, trots katastrofstarten! att du har en bra semester.