Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, Visingsö är så fint! Jag har bara varit där en gång och då gick vi runt med hundar, så jag hann inte se sådär jättemycket. Har dock funderingar på att dra med morsan dit och cykla istället. Är det bra cykelvägar osv där?Jag har träningsvärk idag, vi cyklade runt på Visingsö. Kan knappt sitta ner idag, hahaha. Nåja det går väl över snart förhoppningsvis.
Bra å bra cykelvägar, det beror på vad man föredrar. Det går att cykla på de asfalterade vägarna och även små stigar i skogen till större vägar i skogen.Åh, Visingsö är så fint! Jag har bara varit där en gång och då gick vi runt med hundar, så jag hann inte se sådär jättemycket. Har dock funderingar på att dra med morsan dit och cykla istället. Är det bra cykelvägar osv där?
Vad jobbar du med?Kan efter idag ännu en gång konstatera att de nog gillar mig på jobbet. Jag har bara jobbat där två månader, men imorgon ska en ny person börja och jag har utsetts till den som ska lära upp personen Kan bli intressant.