Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
JAAAAAAAAAAAAA! Elektrikern sköt fram till imorgon!
Nu jävlar ska här sovas någon h till!
På regeringen.se använder vi kakor för att löpande förbättra webbplatsen.
Undrar om det är drömmar eller havreflarn
Jag kan ju inte låta bli att tycka att användningen av ordet kakor istället för cookies blir lite roande
Dagens program blir att rensa ut ladan på prylar så kan det användas till förvaring av hö sen om jag inte får tag i hösilage.
Mocka ut en hage.
Ringa runt och jaga folk.
Rida två hästar till.
Nu kaffe och kakor!
Jo jag accepterar både kakor och cookies! Här diskrimineras inga. De med choklad är möjligen lite mer återkommandeInte cookies då?
Jo jag accepterar både kakor och cookies! Här diskrimineras inga. De med choklad är möjligen lite mer återkommande
Det är väl som med kläder. Garderoben är full men ingenting har man att klä på sig!Är otroligt hungrig men ingen lust att laga mat i värmen. Vad äta? Åt glass igår så det är väl inte helt lyckat. Om jag hade köttfärssås i frysen så skulle det kunna blir veckans pasta. Hur kan man ha så mycket mat hemma och ingenting att äta.
Det är väl som med kläder. Garderoben är full men ingenting har man att klä på sig!
Är otroligt hungrig men ingen lust att laga mat i värmen. Vad äta? Åt glass igår så det är väl inte helt lyckat. Om jag hade köttfärssås i frysen så skulle det kunna blir veckans pasta. Hur kan man ha så mycket mat hemma och ingenting att äta.
Det är väl som med kläder. Garderoben är full men ingenting har man att klä på sig!
Jag har kvar entrecote i kylen från Nikita, men det ska marineras till bulgogi när jag köpt vårlök imorgon. Snabbmakaroner och grillkorv?
Dessutom får inte Nikita mer nu.
Är skapligt irriterad på svärmorsan. Hon ringde sambon nyss och skällde ut honom för att han inte ringt henne på lite drygt en vecka. Hon vet att vi haft problem med vattnet och att vi haft fullt upp med hantverkare och rörmokare pga det. Vill man prata kan man väl för fan ringa själv och istället för att dra på sig nån jävla offerkofta?!