Passive is for amateurspassiv-aggressiv?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Passive is for amateurspassiv-aggressiv?
Jaha då har man en hel kväll att fördriva i Nyköping. Vad ska jag hitta på?
Äta räkor vid hamnen, köpa glass och sen gå längs vattnet i solnedgången
Nyköpingshus och hamnen med restaurangerna.Jaha då har man en hel kväll att fördriva i Nyköping. Vad ska jag hitta på?
har du bil? Kan rekommendera Stendörrens naturreservat!Är vegetarian så några räkor blir drt inte glass blir det nog. Och promenad vid vattnet har jag redan klarat av
Har en dag imorgon med att fördriva.
har du bil? Kan rekommendera Stendörrens naturreservat!
Trycknummren måste matcha annars blir det nyansskillnad. Går att luras lite och använda de diffande numren och våderna i hörn om tapeten är slut.Jaha, då kom jag till skott och åkte ända till K-rauta för att köpa tapet. När jag kom hem så upptäckte jag att 2 av 3 rullar var det fel färgnyans på. De är så förvillande lika och så låg de i samma låda. Varken jag eller säljaren märkte att alla inte var samma färg. Så nu får jag åka tillbaka och byta två rullar. Kul .
Men jag kan i alla fall börja fixa i ett hörn.
I -tråden såklartSolen skiner
(test för att se i vilken tråd detta hamnar)
Om rullarna har olika trycknummer kommer det inte att synas då alla väggar är småsnuttar. Väggsnutt ett går det åt 2½ våd till. Till väggsnutt två går det åt 2 våder och lite till. De andra väggarna är det lite svårt att räkna hur mycket det går åt på då det är många småsnuttar på olika ställen. Jag får nog ihop det oavsett och ingen kommer se om det är olika trycknummer.Trycknummren måste matcha annars blir det nyansskillnad. Går att luras lite och använda de diffande numren och våderna i hörn om tapeten är slut.
Och tonicAlltså! Gin! Vilken jävla grej!
Mvh
Ledig imorn
Vin funkar fast man jobbar imorgonAlltså! Gin! Vilken jävla grej!
Mvh
Ledig imorn