Vad gör vi nu då? Del XCII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter på bussen på väg till Bollnäs efter mysig fika med bukefalist. Tydligen är det stopp på E4 efter tidigare olycka så gudars vet när jag är hemma :nailbiting:
Där satt jag som 4 åring med min bästis Gabriel vi skulle åka buss från Arbrå till Bollnäs.
Fast busschauffören tog med oss hem istället :D. Han undrade vad 2 smågrabbar gjorde på hans buss.

Det tycker jag :up: ! Ett glas rött kan både pigga upp och/eller göra en mer avslappnad. Beroende på vad man har behov av..... :D
Slappnar nog av och hoppas skallebanken släpper, blir galen av denna torka :crazy:, skönt för semesterfirarna men uruselt för alla andra (inkl. bönder och hästägare)

Misär. Dom ringde från sjukhuset och min cancervän har förlorat slaget om vi vill träffa honom
så måste det bli under morgondagen. Fuck cancer.
:cry:

Hemma, bussen var försenad men till slut var vi i Bollnäs. Hämtade en fish och chips hos fulkrogen. Naturligtvis var matchen på och England leder med 1-0 :mad: Gick sedan förbi vad som ärligt måste vara helvetes förgård. Någon sjöng Layla som karaoke, matchen var på och utanför restaurangen satt folk och åt och rökte. Tack och lov är den tillräckligt långt borta för att jag inte ska höra något.

När jag kom hade katten rivit sönder någonting i små vita pappersbitar över hallgolvet men fasiken vet vad det är? :idea:

Försöker komma i säng. ”Ska bara” först. Suck blir så trött på mej själv hur svårt kan det vara liksom :mad:

En kompis försöker övertala mig att hänga med på ridläger fredag-söndag. Det är i grannskapet. Jag har inte råd och kommer då inte hemifrån på riktigt på hela sommaren.

Fan, det suger att bara ha 75% lön, men det suger också att inte palla att sitta vid datorn 8 timmar om dagen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
4 221
Senast: Yrsel
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat några varv till på mitt förhållande till mat, efter att jag skrev mitt blogginlägg om det här tidigare...
Svar
13
· Visningar
3 588
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Min 14 veckors valp är en kräsen individ. Det är min teori iallafall. När hon kom hem fick hon bozita robur för valpar. Kräktes av...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
7 279
Senast: isafore
·
Äldre Sitter nu och känner mig totalt slutkörd, trots flera dagars ledighet från jobbet, trevligt folk omkring mig som jag är jätteglad över...
2
Svar
33
· Visningar
8 782

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka