Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var väldigt SVETTIGT arbete... Nu tröstar jag mig med ett glas rött !
Det tycker jag ! Ett glas rött kan både pigga upp och/eller göra en mer avslappnad. Beroende på vad man har behov av.....Kanske ett glas rött piggar upp? Jag tar o provar
Där satt jag som 4 åring med min bästis Gabriel vi skulle åka buss från Arbrå till Bollnäs.Sitter på bussen på väg till Bollnäs efter mysig fika med bukefalist. Tydligen är det stopp på E4 efter tidigare olycka så gudars vet när jag är hemma
Slappnar nog av och hoppas skallebanken släpper, blir galen av denna torka , skönt för semesterfirarna men uruselt för alla andra (inkl. bönder och hästägare)Det tycker jag ! Ett glas rött kan både pigga upp och/eller göra en mer avslappnad. Beroende på vad man har behov av.....
Misär. Dom ringde från sjukhuset och min cancervän har förlorat slaget om vi vill träffa honom
så måste det bli under morgondagen. Fuck cancer.
Gå och klappa på Flemming en stund så kanske det känns bättre?Är varm och less. Borde äta men är inte hungrig eller sugen på något.