Åskar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och förhoppningsvis regnar?? Annars är det inget att ha!Åskar!
Och förhoppningsvis regnar?? Annars är det inget att ha!
Jag börjar fan bli lite bitter över att jag inte får igång någon form av bevattningsautomatik. Bevattningstimern som inköptes förra året och som aldrig är använd, fungerar inte. Sugslangen till jetpumpen är nog fel sort så jag skulle behöva byta den. Orkar inte, har inte råd längre . Jävla fattiglapp jag blivit. Det verkar inte alls som om jag får åka iväg hemifrån utan sitter fast här. Eller så får växterna dö och jag åker i alla fall.
Och så har det blivit så jävla trist på Buke efter nyordningen.
Jag får väl se hur länge vanan att titta in här håller i sig. Det var här jag hade mitt sociala liv men nu verkar det inte finnas mycket kvar.Ja, min tid som spenderas här har sjunkit rejält... bra för min röjning och rensning dock
Hade jag vetat att det var allt som krävdes hade jag gått på semester för två månader sedan.Det regnar!
Underbart ! För första gången någonsin så hade jag ÄLSKAT om det hade regnat under mina två sista semesterveckor (vecka 30 och 31). Det kommer moln och retas. Prognosen retas. Men det blir aldrig något ....Det regnar!
Att det är plusgrader.Underbart ! För första gången någonsin så hade jag ÄLSKAT om det hade regnat under mina två sista semesterveckor (vecka 30 och 31). Det kommer moln och retas. Prognosen retas. Men det blir aldrig något ....
Och hur sjutton ska man tyda detta (sett idag på kafferasten)....
Den var bra....!!Att det är plusgrader.
Önskar att jag kunde säga detsammaFunderar på hästarna ska stå inne i natt. Spara lite på betet, slippa knotten. Hö jag jag ju så det räcker.
Vi får se hur jag gör.
Dags att bli religösUnderbart ! För första gången någonsin så hade jag ÄLSKAT om det hade regnat under mina två sista semesterveckor (vecka 30 och 31). Det kommer moln och retas. Prognosen retas. Men det blir aldrig något ....
Och hur sjutton ska man tyda detta (sett idag på kafferasten)....