Vad gör vi nu då? del LXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Flytta till Sthlm! :angel:

Kommer jobba kl 16-22, och så tar det kanske 30 min till och från jobbet. Det är lite längre än vad jag vill låta dem vara utan rastning... Framförallt nu då Ebrah inte är helt perfekt i magen än, dricker lite mer vatten än vanligt för att lugna magen och därför behöver rastas oftare än normalt. Har inte klurat ut någon bra lösning på det heller... Min mamma kan visserligen ta ut dem på gräsmattan utanför i nödfall, men hon tycker inte alls om det och det är ingen bra permanent lösning. (hon har stora problem med synen och har inte speciellt bra balans, det blir inte riktigt säkert att rasta mina hundar då)

De som bor mitt emot min mor är dock jättetrevliga(!) och brukar vara hundvakter då och då åt en liten hund. Jag ska nog plinga på hos dem och fråga om de kan tänka sig att rasta mina hundar åtminstone tills jag hittat något annat...

Fy vilka lyxiga tider, och grattis! Vad ska du jobba med? :)

Fy vilka lyxiga tider, och grattis! Vad ska du jobba med? :)
Tack :D Ska jobba inom hemtjänsten. De jag pratat med på företaget har verkat trevliga och bra, och jag blev positivt överraskad när vi pratade om lönen :p Kommer tjäna betydligt bättre än på något av mina tidigare jobb också. Nu går väl visserligen en del av pengarna till hundvakt, om jag inte råkar hitta någon som själv behöver hundvakt så att man kan byta tjänster lite... Men det känns bra just nu iaf.

Tränade på lunchen och känner mig rätt matt nu efteråt, hade tänkt stanna länge på jobbet i kväll ändå för jag ska iväg på ett seminarium lite senare, så jobbar på i snigelfart och hoppas att jag hinner klart med allt som måste bli klart.

Du resonerar ju vettigt, men det gör ju inte alls att det känns mindre tungt. Det suger ju att ens behöva fundera i de banorna, och att behöva ta det beslutet. :heart

Efter svaret som kom känns det betydligt lättare.
Vi är verkligen från olika planeter.
Jag försöker tänka på att jag har pappi, pv och fantastiska vänner. Och Vovvi och ponni..

Fick se mig besegrad av förkylningen.
Har varit hemm idag och blir hemma imorgon med.
Snorar och hostar hela tiden...
Ska nog lägga mig snart igen

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 110
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
98 99 100
Svar
1 983
· Visningar
53 828
Senast: Scata
·
Fritid Nästa vecka ska jag på kurs i jönköping i 3 dagar. Sambon och 1åringen ska med, och jag behöver lite tips på vad de kan företa sig om...
Svar
1
· Visningar
187
Senast: SaraXX
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 495
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar