Hoppas det slutar strula och att de inte flyttar fram tiden ytterligare.Fick tag på sköterskan nu. Men blev som vanligt nedslagen av vad som sas (även om jag egentligen var medveten om vad som skulle sägas, men det slår ändå). Bakgrunden är att jag i oktober träffade en neurolog som var toppen, och vi skulle boka in ett återbesök i början av januari för att se till att jag bla. fick Elvanse utskrivet mot hjärntröttheten. Grejen är att jag inte fick någon tid, och jag vet sedan tidigare att han är här nästa gång vecka nio. Sköterskan rekommenderade mig att vänta tills dess, då det ju är lite av ett lotteri med stafetter och den här är bra. Som det är nu orkar jag inte ett skit, så det känns som hundra år att vänta tills vecka nio. Speciellt när man såg ljuset i tunneln i oktober och fick hopp om att det fanns möjlighet till förbättring i början av januari. Det vore förmodligen bäst om jag inte blev hoppfull emellanåt, för att oundvikliga besvikelser ska kännas mindre påtagliga. För allt har krånglat i kontakten med vården, det lär inte ändras.